• Domů
  • O mně
  • Jak na socky
  • Správa sociálních sítí
  • Kontakt
  • Nav Social Menu

    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
    • Twitter
    • YouTube
  • DOMŮ
  • O MNĚ
  • Rubriky
  • JAK NA SOCKY
  • SPOLUPRÁCE
  • KONTAKT

KlaPi.cz

Jak vás nová média mohou zachránit od partnerské hádky

Ze života

6 Pro

On: „Od čeho ti tak voní vlasy? Jsi zkoušela novej šampon?“
Já: „Ne. Jsem dneska byla u kadeřnice.“
On: „Jo? Mně přišlo, že to máš nějaký světlejší…“
Já s úsměškem: „… Fakt?!“
On: zkoumá zblízka pramen vlasů „Máš to takový trochu do červena, né?“
Já: padám smíchy.
On uraženě: „No co je?“
Já: „Víš, lásko, já jsem jenom ostříhaná…“

Sakra, chlapi, jednodušší už to být nemůže, naučte se konečně používat ta nová média! Vždyť by stačilo mrknout se na Foursquare, uvidíte, že se vaše drahá polovička checkla v kadeřnictví, a tak si na večer připravíte větu a jakmile vejdete do dveří, zahlásíte: „Jé, miláčku, tys byla u kadeřnice, viď? Moc ti to sluší!“ a máte po starostech! Ženská bude celá šťastná, že jste si „všimli“, a vy nebudete muset čelit hádkám, trapnému tipování odpovědi na záludnou otázku „Miláčku, hádej, co je na mně nového!“ a její následné nasupenosti.
Jistě, jistě. Má to drobný háček. Musíte chodit s nějakou geekette či studentkou StuNoMe ;)

Leave a Comment

Previous Post: « Fotogalerie: Marburg 2013
Next Post: Kočičí Vánoce »

Reader Interactions

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Primary Sidebar

O mně

Social media manažerka na volné noze, zvědavá houba na informace, technický nadšenec a milovník gadgetů.
Chcete vědět víc?

Sledujte mě

  • Bloglovin
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Vyhledávání

Archivy

Rubriky

  • 365 (366)
  • Názory (100)
  • Povídky (13)
  • Sociální sítě (6)
  • Zajímavosti (57)
  • Ze života (146)

Štítky

#30do30 #coprávěčtu #cosedotweetunevejde #expediceWales #fotocz #Francie #geek #grammarnazi #hejt #inspirace #kočky #kultura #marketing #muživsženy #móda #nacestách #nowwatching #Praha #produktivita #rekapitulace #skandinávie #skotsko #socky #studyhard #střípky #svatba #vyzkoušenozavás
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
🎙📹 DOBA VIDEOHOVOROVÁ 💻 Je zajímavý p 🎙📹 DOBA VIDEOHOVOROVÁ 💻

Je zajímavý pozorovat, jak nám pandemie urychlila učení se s novými technologiemi. Na začátku jarního lockdownu byl najednou klid, ticho, nic. A teď při druhé vlně (a vzhledem k blížícím se Vánocům) se schůzkuje skoro od rána do večera, akorát přes videohovory. Za posledních 7 dní jsem měla dohromady asi 15 videoschůzek a z toho byly 2 webináře 😁

❗️ TIP ❗️
Pokud taky často něco prezentujete v Google Meet, super fičurka v Google Prezentacích je, že můžete z mobilního zařízení prezentovat do probíhající schůzky. Zvykla jsem si tedy docela dost dělat webináře takhle – na stole mám tablet s prezentací a můžu na tu prezentaci klidně i kreslit pomocí Apple Pencil, když chci něco ukázat nebo podtrhnout 👍🏻
.
.
.
#ukazcodelas #ukažcoděláš #googlemeet #webinář #webinar #skoleni #skolim #jsemlektor #jsemlektorka #holkyzmarketingu #videohovor #videocall #desk #mydesksetup #homeoffice #remotework #tipnaaplikaci #tipnaappku #podnikani #podnikatelka #femmepreneur #navolnenoze #volnonozec
📚 Proč spíme? 🛌💤 Do téhle knížky js 📚 Proč spíme? 🛌💤

Do téhle knížky jsem se pustila, protože jsem chtěla vylepšit kvalitu svého spánku. Ale pokud je kvalita spánku i váš cíl, tak vám tenhle titul úplně nedoporučím, protože kniha Proč spíme se, jak koneckonců název napovídá, zabývá tím PROČ spíme, ale ne už tolik tím, jak spát lépe. 

Pokud vás tedy zajímají různé výzkumy, co se v mozku děje, když spíme, jaké následky může mít spánková deprivace a podobné geekovatosti, tak směle do toho 🙂 Pokud ale tak jako já chcete spíš praktičtější informace, co dělat pro to, abyste se lépe vyspali, tak mám dojem, že lépe pořídíte v různých článcích na internetu nebo videích na YouTube. 

Ale samozřejmě musí se nechat, že valná většina tohohle obsahu na internetu vznikla právě díky této knize, která vyšla už před pár lety a hlavně díky ní se začalo víc řešit, jak kvalitně spíme a jak spát lépe 😴

Poté, co jsem přečetla tuhle knihu a pak ještě zhlédla The Social Dilemma, udělala jsem jeden velký krok, ke kterému jsem se odhodlávala už dlouho – vyhodila jsem z ložnice všechny displeje. Nejdřív jsme s mužem řešili, jak na to, ale pak jsme prostě jen do chodby přenesli malý stolek a všechna zařízení, iPhony i tablety, nabíjíme přes noc tam, mimo ložnici. Myslela jsem si, že to bude těžké, ale vlastně se mi bezprostředně poté dost ulevilo. Před spaním místo sjíždění Instagramu čteme knížky, ráno se mi nestane, že bych ještě v polospánku sáhla po telefonu a začala koukat na sociální sítě nebo řešit maily (a najednou je o hodinu víc a já jsem pořád v posteli, znáte to...) Fakt můžu doporučit 👍🏻
.
.
.
#procspime #copravectu #pročspíme #janmelvilpublishing #knihy #knihomol #coprávěčtu #ukazcoctes #bookstagram #spanek #spanekjedulezity #produktivita #digitalnidetox #modresvetlo #modresvetlodopostelenepatri #jakseztohonezblaznit #podnikatel #podnikatelka #jsempodnikatelka #osobniproduktivita
O roce 2020 se toho moc pozitivního sice říct n O roce 2020 se toho moc pozitivního sice říct nedá, ale pro mě má jedno velké plus – jde o rok, kdy jsme se s mužem konečně odhodlali začít se sebou něco dělat 💪 Ke dnešku I. zhubl 30 kilo a já 14. 🏋️

Celou dobu, co jsme s I. spolu, mi říkal, že by se chtěl zbavit nadváhy. A já si říkala, že sice nejsem úplně tlustá, ale trochu shodit mi taky prospěje. Vlastně jsme i přesně věděli, co děláme blbě, měli jsme načteno, měli jsme všechny potřebné informace – ale nebyli jsme s to udělat tu změnu, přerazit zlozvyky, které jsme si v jídle léta budovali.

V červnu jsme si ale řekli „teď, nebo nikdy“ – a řekli jsme si o odbornou pomoc. Nechali jsme si udělat krevní testy a vypracovat jídelníčky na míru podle toho, čeho jsme měli nedostatek a naopak, a podle nich od té doby jíme. Jídelníček taky postupně rozšiřujeme a zpestřujeme, takže to není nuda 🍽️

Pár z našich přátel to připadalo jako „moc drastické“ a „extrém“, ale za mě jsme tohle přesně potřebovali – udělat radikální změnu, abychom se odnaučili zlozvyky a změnili vztah k jídlu na mnohem zdravější, což je podle mě i klíčem k tomu, abychom to vydrželi dlouhodobě a nespadli zpátky do starých kolejí (a shozená kila se nevrátila zpátky i s kamarády).

Když teď po pár měsících vidím, jak je mi skvěle, kolik mám energie a že si kupuju oblečení ve velikosti 36 (což mi nebylo ani na gymplu), říkám si, že jsme to měli udělat už dávno 🙈

Ne, neznamená to, že je ze mě teď odborník na hubnutí a výživu, ani že vás tu začnu oblažovat recepty a fitness motivací 🙂 Ani se nepovažuju za hodnu obdivu, jak jsem dobrá – nejsem 😁 Nemám zdaleka tak silnou vůli jako ti, co se rozhodli zhubnout, začali na sobě makat a dali to. Já jsem slaboch, vždyť mně jen někdo narýsoval koleje, dal mi prvotní pošťouchnutí a já po nich od té doby jedu 🙈

I proto mi přišlo jako dobrý nápad to sem napsat – často se teď mluví o tom, jak je důležité si říct o pomoc odborníka, když máte psychické problémy. Ale s nadváhou je to dost podobné. Pokud to zkoušíte pořád kolem dokola neúspěšně zvládnout sami, není ostuda zajít za odborníkem. Trápit se léta neúspěchem není nutný, někdy je prostě třeba si přiznat, že je to na vás moc, a nechat si pomoct... 🙂
🔐 SOUKROMÍ A SOCIÁLNÍ SÍTĚ 👻 Uznává 🔐 SOUKROMÍ A SOCIÁLNÍ SÍTĚ 👻 

Uznávám, že jako marketér si tímhle příspěvkem tak trochu, no... „s*ru do vlastního hnízda“ 🤫

Téma soukromí a bezpečnosti je mi ale hodně blízké, asi víte, že jsem na blog napsala sáhodlouhý článek o Cambridge Analytica, pořád si o těchto tématech zjišťuju víc a poté, co jsem na Netflixu zkoukla dokument The Social Dilemma, mám chuť o tom zase trochu víc mluvit.

🎥 Dokument The Social Dilemma rozhodně doporučuju. Mluví o tom, jak nám algoritmy vládnou, uzavírají nás do bublin a polarizují společnost, a že je potřeba změna – s čímž naprosto souhlasím.

💻🎙 Zároveň si pohrávám s myšlenkou udělat nějaké školení nebo webinář, kde bychom se o soukromí a bezpečí na sociálních sítích pobavili a společně si ukázali, jaká nastavení a opatření ve svém vztahu k sociálním sítím ideálně udělat, aby nás
a) techničtí giganti nemohli tak dobře sledovat a sbírat o nás data, a
b) abychom sítě lépe ovládli, a tím třeba i snížili svoji prokrastinaci a zvýšili produktivitu.

Budu ráda, pokud mi napíšete, zda by vás takové školení zajímalo, a nebo je to podle vás blbost 🙂

No a co tedy můžete udělat hned teď?

1️⃣ Omezte, jak vás mohou Facebook, Google a spol. sledovat
Pomůže například nainstalovat si do prohlížeče blokátory jako je třeba Ghostery, a nebo přejděte jako já na prohlížeč Brave, který blokuje reklamy a spyware – a nebojte se, Brave je postaven na Chromiu, takže že vypadá a funguje skoro jako Chrome, a jste-li uživateli Chrome, velmi snadno si do něj přenesete záložky i všechna rozšíření, na která jste zvyklí.

2️⃣ Vypněte sledování polohy na FB i Googlu
Návod najdete přímo v grafice výš.

3️⃣ Vypněte (pokud možno) sdílení aktivity mimo Facebook.
Aktivita mimo Facebook vám ukáže, které weby a appky o vás posílají data Facebooku. Můžete tomu ale přímo zamezit a tuhle možnost vypnout – v tu chvíli vám ale přestane fungovat Login via Facebook, pokud toto u některých webů nebo appek používáte, budete se muset začít přihlašovat jinak. Já tohle bohužel zcela vypnout nemůžu, protože by mi přestaly fungovat aplikace na analýzu a plánování obsahu na sociální sítě, ale pokud vy takovéhle omezení nemáte, doporučuju tohle vypnout 🙂
✅📚 Tohle duo jsem četla už před skoro 8 le ✅📚 Tohle duo jsem četla už před skoro 8 lety, ještě na vysoké. Pamatuju si, jak jsem GTD četla při zkouškovém, do toho jsem pracovala, a měla jsem dojem, že na spoustu věcí zapomínám, nestíhám a je toho na mě moc 🤯 Pár měsíců jsem se pak pokoušela ohnout si Evernote podle pravidel GTD, spoustu času strávila přesouváním virtuálních listů z jednoho sešitu do druhého, až jsem to prostě vzdala. Knížce jsem dala 3 hvězdičky a považovala ji za blbost 🤷🏻‍♀️

Teď s odstupem let si ale uvědomuju, jak moc GTD ovlivnilo mou celkovou produktivitu, a že i to, jak používám svůj diář, vlastně pramení z principů GTD. Knížku jsem si tedy přečetla znovu a vyzobala si tam hned několik zajímavých věcí.

A díky tomu mi dochází, že velká chyba byla pokoušet se zavést úplně celé GTD se všemi vyfikundacemi a kontexty najednou. Snažila jsem se našťouchat do krabičky, která pro mě tehdy vůbec nebyla vhodná. Ale někde jsem začít musela 🤷🏻‍♀️

Teď už nějaký vlastní systém mám, takže mi znovupřečtení GTD dalo pár zajímavých nápadů, jak ho vylepšit. V tomhle mi ale přece jen je bližší spíš ZTD od Babauty, které je mnohem liberálnější a sám Babauta vyzývá, abychom si z knihy vybrali jen to, co nám přijde nejsmysluplnější pro naši situaci, a změny zkoušíme zavádět postupně 🧠 

Allenova kniha je také už přece jenom starší kousek a docela by si zasloužila nějaký novodobější upgrade s tipy na moderní technologie. Možná Allen něco takového vydal, přiznám se, že nevím – ale v dnešní době je úsměvný ne ani tolik jeho systém odatovaných složek, do kterých přesouvá papíry, jejichž čas teprve nadejde, ale i to, jak je kniha evidentně mířená jen k pánům manažerům s diplomatickými kufříky 😁 Zajímavé, jak moc se mohou společenské standardy změnit za pouhou dekádu 🤔 (Četla jsem české vydání z 2008, sama kniha v originále je z roku 2001)
.
.
.
#gtd #gettingthingsdone #produktivita #mitvsehotovo #mítvšehotovo #hlavneseztohoneposrat #copravectu #bookworm #knihomol #tipnaknihu #leobabauta #zentodone #zenahotovo #janmelvil #janmelvilpublishing #seberozvoj #podnikani #podnikatelka #jsempodnikatelka
Takový to, když... 👀 vám z týmu víceméně Takový to, když...
👀 vám z týmu víceméně ze dne na den odejde jeho hlavní člen
👀 a slečna, co vám po jeho odchodu začala pomáhat, najde po dlouhé době konečně plný úvazek, takže také odchází
👀 a pak se den před odjezdem na třičtvrtě roku plánovaný off-site dozvíte, že ze 7členného týmu 2 lidi jdou zrovna na testy, takže nepojedou 🤷🏻‍♀️
Ještě připočítejme mou pravidelnou každoroční depku z toho, že léto končí a čeká nás zase hnusná zima, k tomu přetékající to-do list (viz bod 1) a e-mailovou schránku praskající ve švech... Přiznávám, že v současný chvíli bych fakt nejradši se vším sekla a šla radši za kasu do supermarketu 🙈 Taky občas míváte takovýhle choutky? 😇 #anobudelip
.
.
.
.
#mondaymotivation #demotivacniokenko #nenivzdyckyposviceni #hlavneseztohoneposrat #podnikani #podnikatelka
❓ VÍTE, KDO JE VAŠE CÍLOVÁ SKUPINA? ❓ Po ❓ VÍTE, KDO JE VAŠE CÍLOVÁ SKUPINA? ❓

Po delší době se mi už zase stalo, že mi účastník školení na otázku „A kdo je vaše cílovka?“ odpověděl „No, vlastně všichni.“ 🤔 

❌ Ne. Ani pokud prodáváte rohlíky, tak vaše cílové publikum nejsou „všichni“. 😁

A zvlášť jako menší značka, nebo kterákoli značka, která má napnutý rozpočet (a jak hezky řekl Rob Estreitinho na @mktfest – „Nepotkal jsem značku, která by neměla napnutý rozpočet...“), je pro vás mnohem lepší vědět přesně, kdo je váš ideální nebo nejčastější zákazník.

📊 Čím víc informací, tím líp
Většina klientů už ví, zda jsou jejich cílovou skupinou spíše ženy nebo muži a v jakém věku. 🚹🚺
Ale to je jenom začátek. Důležité je také vědět, v jaké jsou socioekonomické skupině, jaké jsou jejich zájmy, práce, jak tráví volný čas, kde bydlí, co dělají večer po práci... 

Všechny tyhle informace vám umožní se lépe vcítit do toho, co toho „vašeho“ člověka zajímá, co řeší a jak mu můžete svým obsahem, produktem nebo nabídkou pomoct 🤝

A reklama, která zákazníkovi míří přímo na komoru a promlouvá k němu, bude o dost úspěšnější, než když budete do lidí jen hlava nehlava pálit „Dělej, kupuj, máme zrovna slevy.“ 🤑
.
.
.
#jaknasocky #jaknasite #cilovaskupina #marketing #marketingovaagentura #marketingovetipy #jaknamarketing #socialmediamarketing #navolnenoze #volnonozec #nakopnisvujmarketing #tipyatriky #socialmediamanager #socialmediamanagement #holkyzmarketingu #holkypodnikatelky #klubpodnikavychzen #podnikatelka #jsempodnikatelka #jsempodnikatel #jsempodnikavaduse
Sledujte můj Instagram

Copyright © 2021 · KlaPi & Více než agentura