• Domů
  • O mně
  • Jak na socky
  • Správa sociálních sítí
  • Kontakt
  • Nav Social Menu

    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
    • Twitter
    • YouTube
  • DOMŮ
  • O MNĚ
  • Rubriky
  • JAK NA SOCKY
  • SPOLUPRÁCE
  • KONTAKT

KlaPi.cz

Spravuji sociální sítě

Online marketingu se věnuji už od roku 2011, postupem času jsem přičichla ke copywritingu, marketingovým rešerším a analýzám, PPC kampaním a dalším oborům.

Okolo roku 2013 jsem se začala více specializovat na sociální média a měla jsem to štěstí, že jsem se mohla učit od jedněch z nejlepších.

Skvělý základ mi dal na StuNoMe předmět Marketing v sociálních médiích vedený Mášou Dudziakovou a Matezem Jindrou, které můžete znát z Lovebrand.cz. Tenhle předmět byl podle mě na celém oboru ten nejpraktičtěji založený a nejpřínosnější.

V létě 2013 jsem na prvním ročníku BabelCampu potkala Belindu Filippelli Whittaker, která stojí za projektem GoViral.cz. Její americký prozákaznický přístup a náhled na sociální média, který byl v Čechách tehdy něco dost nevídaného, mě naučil uvažovat o sociálních sítích jako o customer care kanálu a ukázal mi, jak je důležité budovat na socialu vztahy se zákazníky.

Během roku a tři čtvrtě v agentuře SYMBIO jsem zjistila, jak funguje agenturní prostředí a spolupráce s velkými, korporátními klienty. Přiučila jsem se hodně o tvorbě strategií, reportingu a také jsem měla příležitost školit některé z našich klientů.

Zajímají-li vás detaily ohledně mé kariéry, všechno najdete na mém LinkedIn profilu.

Proč byste tedy měli oslovit zrovna mě?

  • snažím se pochopit, jak sociální sítě fungují a jak z nich tedy vymáčknout maximum;
  • zkoumám důkladně vaši cílovku a zjišťuju, co ji baví, co dělá – díky tomu pak tvořím příspěvky, které cílovku baví a jsou skutečně úspěšné;
  • protože jsem zvědavec obecný, stále sleduju trendy a novinky na sociálních sítích, takže vím, které typy obsahu momentálně letí a co zase kde Facebook jak změnil :)
  • mým heslem je, že kvalita je lepší než kvantita, takže pro vás radši připravím méně opravdu dobrých příspěvků než spoustu průměrných;
  • jsem také #grammarnazi a detailista, takže vám slibuju na svou čest, že ve výstupech ode mě nenajdete žádné překlepy, natožpak hrubky.

Co nabízím?

AUDIT A KONZULTACE

Pomohu vám zhodnotit vaše kanály na sociálních sítích, ukážu, kde jsou jejich slabiny, a poradím vám, jak je vylepšit.

PŘÍPRAVA STRATEGIE

S ohledem na cíle vaší značky připravím obsahovou strategii pro sociální sítě a nastavím odpovídající KPIs.

CELKOVÁ SPRÁVA PROFILU

Postarám se o celkovou správu vašeho kanálu, včetně odpovídání komunitě a pravidelného reportingu.

ŠKOLENÍ

Vyškolím váš marketingový tým nebo tým social media managerů, ať už jde o začátečníky nebo pokročilé.

Mé zkušenosti

Za těch několik let, co se social media managementu věnuji, jsem spolupracovala jak s malými podniky a startupy (například Zebra Asian Noodle Bar, DámePráci.cz apod.), tak i velkými korporáty (Kofola, Nestlé, Philips…), zabrousila jsem i do akademické sféry, kdy jsem pomáhala rozjíždět stránku Nakladatelství Karolinum a vyzkoušela jsem si i podporu události, která se koná každoročně (Svatební veletrh v hotelu Diplomat).

Na Facebooku a Instagramu jsem už lákala lidi do restaurací (Zebra Asian Noodle Bar + Zebra Express, Žofín Garden, Kampa Group…), vysvětlovala jim výhody kávovarů Saeco, sonických kartáčků Philips Sonicare, či IPL přístrojů Philips Lumea, budovala komunitu milovníků čokolády Lindt, tyčinky Margot či maminek kupujících dětem Jupíka. Pečovala jsem také o stránku virtuálního operátora SAZKAmobil a o instagramový účet miliardáře Henriho z Eurojackpotu.

Zkrátka a dobře, na sociálních sítích už jsem komunikovala leccos pro různé cílové skupiny,
takže ráda pomohu lidi seznámit i s vaším produktem nebo službou.

FACEBOOK

INSTAGRAM

FOURSQUARE

YELP

TRIPADVISOR

YOUTUBE

Na čem jsem se podílela

JUPÍK

Facebookovou stránku Jupíka jsem v SYMBIU přebírala do svých rukou na jaře 2015, kdy měla jen 131 fanoušků. V říjnu 2016, kdy jsem ji předávala dál, měla již přes 8 000 fanoušků a na kontě několik virálních příspěvků, se kterými se díky pochopení cílové skupiny fanoušci ztotožnili a sdíleli je dál.
Příspěvek níže patří mezi jedny z prvních, které jsme na stránce zveřejnili, v době, kdy měla jen cca 140 fanoušků. Tento příspěvek nasbíral přes 700 sdílení a získal tak organický dosah přes 38 000 uživatelů.

SAZKAmobil

Pro virtuálního operátora SAZKAmobil jsme v SYMBIU na podzim 2015 připravovali vánoční kampaň Milionové dárky. V rámci přípravy kampaně jsem spolu s produkčním týmem vyrazila za dobrovolnými trenéry dětí do různých koutů republiky. S každým z šesti trenérů jsem natočila rozhovor a nasbírala tak spoustu materiálu pro tvorbu autentických kampaňových příspěvků na Facebook. Kampaň poté získala ocenění Nejefektivnější digitální řešení roku 2016 v soutěži Web Top 100.

Svatební veletrh v hotelu Diplomat

Pro Svatební veletrh v hotelu Diplomat jsme pracovali v GoViral.cz. Stránku jsem na podzim roku 2013 zakládala a během několika měsíců na ni přivedla 4 000 fanoušků, a to s minimální finanční podporou, především díky práci s komunitou a seedingu. Propojením online registrací do tomboly a losování na samotném veletrhu se nám navíc podařilo mnoho fanynek změnit v opravdové návštěvnice veletrhu.

Svatební veletrh v hotelu Diplomat

Philips Sonicare

Ve třetím čtvrtletí 2015 jsem měla na starosti správu Facebooku a launch Instagramu pro značku sonických zubních kartáčků Philips Sonicare. Na Instagramu jsme úspěšně zavedli brandový hashtag #sonicareusmev, pod nímž nám uživatelé ještě dlouho po skončení kampaně zasílali své úsměvy. Sociální sítě byly součástí kampaně Nový způsob péče o zuby a dásně, která získala bronz v soutěži Effie 2016 v kategorii Spotřební zboží.

Zaujala jsem vás? Nebo chcete vědět víc?

Není problém, dejte mi vědět, ráda o vás uslyším. Napište mi e-mail, nebo se klidně ozvěte na sociálních sítích – jak jste asi pochopili, pokud jste se dočetli až sem, na internetu prakticky žiju, takže mě na nich s největší pravděpodobností zastihnete :)

Napište mi e-mail
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
📚 #copravectu: MAKE TIME ⏰

Tahle knížka mě fakt hodně zaujala. Dokonce tak, že jsem ji nejdřív koupila jako e-book, přečetla ji a pak si ji objednala ještě v papíru. Je to totiž jedna z těch knížek, ke kterým se prostě chcete vracet a listovat jimi 📖

Autoři Make Time pracovali na produktech od Googlu (Gmail, YouTube apod.) a pak napsali tuhle knihu, jak na produktivitu, soustředění a time management. 🧠

Jejich přístup je ale jiný v tom, že vám nenutí celý svůj postup. Naopak, je to tak trochu „sestav si vlastní systém na míru“. Jejich framework se totiž skládá z postupu HIGHLIGHT ➡️ LASER ➡️ REFLECT, tedy 3 částí produktivity, ke kterým patří ještě 4. sekce ENERGIZE, tedy jak nejlíp pracovat s energií, udržovat svoje tělo a odpočívat, abychom byli co nejproduktivnější.

Každá ze sekcí pak obsahuje různé metody a akční kroky, které můžete otestovat. Jake a JZ vlastně každý den považují za nový sprint, kdy můžete otestovat nové metody a vybrat si z jejich knihy jako z meníčka – „Hmmm, dneska mám chuť třeba na tohle, pojďme to zkusit!“ 💡

Ústředním motivem Make Time je stanovit si každý den svůj Highlight. Highlight není nejdůležitější úkol dne, ale je to vlastně určitá priorita, která vůbec nemusí být pracovní. Mně například nikdy nefungoval přístup zvolit si 3 nejdůležitější úkoly dne. Obvykle mám buď více úkolů se stejnou prioritou, nebo jen hlavní dva kameny, ale zřídkakdy jsem se vešla do těch mnoha lidmi opěvovaných 3 hlavních úkolů. Highlight mi oproti tomu vyhovuje – můžu třeba ráno říct, že dnes je hezky a můj dnešní Highlight bude, že chci jít po práci na dlouhou procházku. Podle toho si pak vyberu z ostatních metod v knize ty akční kroky, abych opravdu všechnu práci stihla zaklapnout dříve a mohla vyrazit ven. A nebo je mým highlightem odevzdat hodně důležitý dokument pro klienta, a tak se na to vrhnu hned od rána a vyberu si ty metody, které mi pomohou se dobře soustředit. 

✏️ Make Time počítá s tím, že každý den je jiný a každý den se vám v produktivním arzenálu může hodit něco jiného, takže vás s tím naučí hezky pracovat. Není to nějaký jednou daný systém, který musíte den za dnem stále dodržovat děj se co děj 🤷🏻‍♀️ Doporučuju! 👍🏻
Shopteťáci, zbystřete! 👀 Máte-li e-shop na Shopteťáci, zbystřete! 👀

Máte-li e-shop na @shoptet.cz, neměla by vaší pozornosti ujít Shoptet Univerzita 👩🏻‍🎓 – špičky v marketingu zde sdružily svoje know-how a připravily články a návody, jak pořádně podpořit váš e-shop, a pro Shopteťáky je Univerzita úplně zdarma! 

Já připojila několik článků o sociálních sítích a jejich strategickém využití 🧠

Shoptet Univerzitu najdete na ➡️ shoptet.cz/shoptet-univerzita/ ⬅️

#jaknasocky #shoptet #eshopari #univerzita #obsahzdarma #shoptetuniverzita #skolim #skoleni #marketing #marketingnasocialnichsitich #vzdelavani #kdeseochytrit #socialnisite #jaknasite #holkyzmarketingu #holkypodnikatelky
Nový Více než kurz je online 🥳🎉 Na www.v Nový Více než kurz je online 🥳🎉

Na www.vicenezkurzy.cz ode dneška najdete kurz 👩🏻‍🎓 Facebook reklama II – Nastavování kampaně, díky kterému se naučíte nastavovat efektivní Facebook kampaně.

Kurz má kolem 60 lekcí 👩🏻‍🏫, které trvají 4,5 hodiny ⏳ a dozvíte se tam všechno o tom, jak pracovat s cílením, jaké účely kampaní Facebook nabízí a k čemu se hodí, podíváme se na zoubek i Facebook Pixelu, vlastním publikům, podobným publikům...

Online kurzy koncipuju tak, aby šly mnohem více do hloubky než moje obvyklá školení – na běžném školení během 4 hodin prosvištíme jak tvorbu kreativy, tak i nastavení celé kampaně a sady reklam, kdežto v online kurzech mám 2 hodiny věnované čistě jen tvorbě reklamy a kampaňovým formátům a teď i další 4,5 hodiny věnované detailnímu nastavování kampaně. A navíc vám videa zůstanou, takže se k nim můžete kdykoliv vrátit 👀

Doufám, že se vám bude kurz líbit! ⭐️

#onlinekurz #jaknasocky #vicenezkurz #vicenezagentura #skoleni #skolim #facebookkampane #reklama #placenareklama #reklamanafacebooku #jaknasite #holkyzmarketingu #podnikani #podnikam #podnikatelka #jsempodnikatelka #jsemskolitelka
Dneska jsme si na @clubhousecesko povídaly s @an_ Dneska jsme si na @clubhousecesko povídaly s @an_martinek a @pavlina_speaks pod hlavičkou @holkyzmarketingu o tom, jak začít mluvit před lidmi. Přidávám pár poznámek, rad a tipů, co tam padly:

🧠 JAK NA TRÉMU?
➡️ dobře se připravte
➡️ natrénujte si přednášku nanečisto před dobrovolníkem, kamarádem apod.
➡️ seznamte se s prostorem, kde budete přednášet, a nebo s nástrojem, přes který budete vysílat
➡️ zjistěte si, ke komu budete mluvit
➡️ nebojte se říct si o pomoc, ať už kouče či mentora.

👩🏻‍🏫 JAK SI PŘEDNÁŠKU PŘIPRAVIT?
🔸připravte si prezentaci a využijte poznámky pro mluvčího
🔸 na začátek řekněte osnovu a kdy budou přestávky
🔸 zapojte interakce s publikem
🔸 vyzývejte k dotazům a připravte si slide s FAQs či „Na co bych se zeptal/a já“ pro případ, že by se lidem nechtělo ptát
🔸 otestujte si techniku a vybavte se redukcemi, kabely a náhradními bateriemi.

💻 JAK ZVLÁDNOUT ONLINE?
▫️ Na začátek se věnujte seznámení účastníků s nástrojem, přes který vysíláte
▫️ seznamte je také s plánem B v případě technických potíží
▫️ ideálně mějte k ruce moderátora, který bude řešit případný tech support
▫️ využijte nástroje k interakci – @slidoapp, možnosti hlasování, zvedání ruky apod.
▫️ v onlinu by každých 7 minut měla proběhnout interakce, jinak lidé neudrží pozornost! ❗️

❌ CO URČITĚ NEDĚLAT 
❎ neshazujte sebe ani přednášku („chystal/a jsem to včera v noci“, „vlastně nevím, proč mě sem pozvali“, „nebudu vás dlouho nudit“
❎ neberte si podpatky jen abyste byly fancy, vemte si něco, v čem vám bude pohodlně
❎ mějte připravenou techniku a vodu, ať nejste na suchu.

🎙 JAK ZAČÍT?
✔️ @holkyzmarketingu dávají možnost přednášet a školit nováčkům, ozvěte se kdyžtak Anet na aneta@holkyzmarketingu.cz
✔️ HzM mají také tabulku s děvčaty, které chtějí vystupovat před lidmi na konferencích apod.
✔️ najděte si mentora/sponzora, který vás bude koučovat a třeba vám nějakou zajímavou možnost dohodí.

#holkyzmarketingu #skoleni #jsemlektor #jsemlektorka #holkypodnikatelky #clubhouse #clubhousecesko #prednaska #prednasime #prednasim #prednasejtejakonatedu
S kocourem už oba vyhlížíme jaro. Jestli na mě něco působí fakt demotivačně, tak je to tohle šedý zimní počasí 😬
.
.
.
#kocour #samaelvonhepčík #tomcat #catsofinstagram #instacat #britishshorthair #britskamodra #britskakocka #demotivace #produktivita #vyhlizimejaro
🎥 Mám nové objevený respekt k YouTuberům. 🎥 Mám nové objevený respekt k YouTuberům.

Často se setkávám s názorem „YouTubeři? Pfffft, to jsou ty děcka, co se akorát natáčí na internet.“ *opovržlivé mávnutí rukou*

Až mi tohle zase někdo řekne, tak se ho zeptám, jestli už někdy zkoušel nějaké video natočit, sestříhat a zveřejnit. Protože ono to vypadá, jak je to strašně easy, ale tam je takových věcí, co se můžou s prominutím pos*at! 🤯 To člověku dojde, až když nějaká videa začne tvořit sám.

✖️ Můžou vám uprostřed natáčení dojít baterky v kameře.
✖️ A když si kameru radši zapojíte do zásuvky, aby to nehrozilo, tak se vám místo toho uprostřed natáčení přehřeje.
✖️ Nebo vám dojdou baterky v mikrofonu a máte tak část videa bez zvuku!
✖️ A nebo jste ten konektor mikrofonu nedomáčkli úplně, takže mikrofon nebyl zapojený.
✖️ Taky se vám může podělat paměťová karta.
✖️ A nebo se soubory podělají při přenosu do počítače.
✖️ A nebo stoprocentně víte, že jste si je někam ukládali, ale zaboha je nemůžete najít.
✖️ Pak vám spadne stříhací program a celý projekt se neuloží.
✖️ A nebo až při stříhání zjistíte, že jste měli omylem rozsvícený i lustr a ten vám po celém videu dělá jezdící proužky.
✖️ Taky můžete zjistit, že jste celou kompozici decánko nezvládli a z hlavy vám roste větev břečťanu.
✖️ Nebo se během natáčení posunulo sluníčko a na obličeji máte najednou od půlky videa proužky od žaluzií.
✖️ A nebo jste prostě měli tak blbý den, že děláte tolik přeřeků, že by video bylo samý střih.
✖️ No a zlatý hřeb večera, to, co se mi stalo dnes – poté, co jsem celý den natáčela, jsem zjistila, že zvuk a video se postupně rozsynchronizovává, takže čím delší video, tím více zvuk nesedí na obraz 🙈🙄🤯

Fakt obdiv všem z vás, kdo se zabýváte natáčením a střihem, protože zvládnout úplně všechno správně je extrémně náročné, a publikovat mnohdy i několik videí týdně?! To by mě asi odvezli 🙈🤷🏻‍♀️ Dneska si léčím nervy vínem a čokoládou, protože už jsem měla chuť hodit ten počítač z okna.

Máte taky nějakou vtipnou historku z natáčení? 😁
⚠️ Dejte sbohem fanouškům ⚠️ Facebook d ⚠️ Dejte sbohem fanouškům ⚠️

Facebook dnes v novém článku na about.facebook.com oznámil, že se chystá spouštět nový design Facebook stránek. ‼️ Spolu s touto změnou vzhledu přichází také další již dlouho testovaná změna – na stránkách zmizí tlačítko To se mi líbí, kterým se doposud lidé mohli stát fanoušky stránky, a zůstane pouze tlačítko Sledovat 👀

Připravte se tedy na tuto změnu, a nedivte se, až vám tlačítko ze stránky zmizí 🤷🏻‍♀️
.
.
.
#jaknasocky #socialnisite #socialmediamanagement #marketingnasocialnichsitich #jaknasite #holkyzmarketingu #marketing #onlinemarketing #facebookmarketing #vicenezkurzy #skoleni #jsemskolitelka #skolim #jsemlektorka #navolnenoze #bloggersre #jsemblogerka
Zobrazit víc... Sledujte můj Instagram

Copyright © 2021 · KlaPi & Více než agentura