Online marketingu se věnuji už od roku 2011, postupem času jsem přičichla ke copywritingu, marketingovým rešerším a analýzám, PPC kampaním a dalším oborům.
Okolo roku 2013 jsem se začala více specializovat na sociální média a měla jsem to štěstí, že jsem se mohla učit od jedněch z nejlepších.
Skvělý základ mi dal na StuNoMe předmět Marketing v sociálních médiích vedený Mášou Dudziakovou a Matezem Jindrou, které můžete znát z Lovebrand.cz. Tenhle předmět byl podle mě na celém oboru ten nejpraktičtěji založený a nejpřínosnější.
V létě 2013 jsem na prvním ročníku BabelCampu potkala Belindu Filippelli Whittaker, která stojí za projektem GoViral.cz. Její americký prozákaznický přístup a náhled na sociální média, který byl v Čechách tehdy něco dost nevídaného, mě naučil uvažovat o sociálních sítích jako o customer care kanálu a ukázal mi, jak je důležité budovat na socialu vztahy se zákazníky.
Během roku a tři čtvrtě v agentuře SYMBIO jsem zjistila, jak funguje agenturní prostředí a spolupráce s velkými, korporátními klienty. Přiučila jsem se hodně o tvorbě strategií, reportingu a také jsem měla příležitost školit některé z našich klientů.
Zajímají-li vás detaily ohledně mé kariéry, všechno najdete na mém LinkedIn profilu.

Proč byste tedy měli oslovit zrovna mě?
- snažím se pochopit, jak sociální sítě fungují a jak z nich tedy vymáčknout maximum;
- zkoumám důkladně vaši cílovku a zjišťuju, co ji baví, co dělá – díky tomu pak tvořím příspěvky, které cílovku baví a jsou skutečně úspěšné;
- protože jsem zvědavec obecný, stále sleduju trendy a novinky na sociálních sítích, takže vím, které typy obsahu momentálně letí a co zase kde Facebook jak změnil :)
- mým heslem je, že kvalita je lepší než kvantita, takže pro vás radši připravím méně opravdu dobrých příspěvků než spoustu průměrných;
- jsem také #grammarnazi a detailista, takže vám slibuju na svou čest, že ve výstupech ode mě nenajdete žádné překlepy, natožpak hrubky.
Co nabízím?
AUDIT A KONZULTACE
Pomohu vám zhodnotit vaše kanály na sociálních sítích, ukážu, kde jsou jejich slabiny, a poradím vám, jak je vylepšit.
PŘÍPRAVA STRATEGIE
S ohledem na cíle vaší značky připravím obsahovou strategii pro sociální sítě a nastavím odpovídající KPIs.
CELKOVÁ SPRÁVA PROFILU
Postarám se o celkovou správu vašeho kanálu, včetně odpovídání komunitě a pravidelného reportingu.
ŠKOLENÍ
Vyškolím váš marketingový tým nebo tým social media managerů, ať už jde o začátečníky nebo pokročilé.
Mé zkušenosti
Za těch několik let, co se social media managementu věnuji, jsem spolupracovala jak s malými podniky a startupy (například Zebra Asian Noodle Bar, DámePráci.cz apod.), tak i velkými korporáty (Kofola, Nestlé, Philips…), zabrousila jsem i do akademické sféry, kdy jsem pomáhala rozjíždět stránku Nakladatelství Karolinum a vyzkoušela jsem si i podporu události, která se koná každoročně (Svatební veletrh v hotelu Diplomat).
Na Facebooku a Instagramu jsem už lákala lidi do restaurací (Zebra Asian Noodle Bar + Zebra Express, Žofín Garden, Kampa Group…), vysvětlovala jim výhody kávovarů Saeco, sonických kartáčků Philips Sonicare, či IPL přístrojů Philips Lumea, budovala komunitu milovníků čokolády Lindt, tyčinky Margot či maminek kupujících dětem Jupíka. Pečovala jsem také o stránku virtuálního operátora SAZKAmobil a o instagramový účet miliardáře Henriho z Eurojackpotu.
Zkrátka a dobře, na sociálních sítích už jsem komunikovala leccos pro různé cílové skupiny,
takže ráda pomohu lidi seznámit i s vaším produktem nebo službou.
FOURSQUARE
YELP
TRIPADVISOR
YOUTUBE
Na čem jsem se podílela
Facebookovou stránku Jupíka jsem v SYMBIU přebírala do svých rukou na jaře 2015, kdy měla jen 131 fanoušků. V říjnu 2016, kdy jsem ji předávala dál, měla již přes 8 000 fanoušků a na kontě několik virálních příspěvků, se kterými se díky pochopení cílové skupiny fanoušci ztotožnili a sdíleli je dál.
Příspěvek níže patří mezi jedny z prvních, které jsme na stránce zveřejnili, v době, kdy měla jen cca 140 fanoušků. Tento příspěvek nasbíral přes 700 sdílení a získal tak organický dosah přes 38 000 uživatelů.
Pro virtuálního operátora SAZKAmobil jsme v SYMBIU na podzim 2015 připravovali vánoční kampaň Milionové dárky. V rámci přípravy kampaně jsem spolu s produkčním týmem vyrazila za dobrovolnými trenéry dětí do různých koutů republiky. S každým z šesti trenérů jsem natočila rozhovor a nasbírala tak spoustu materiálu pro tvorbu autentických kampaňových příspěvků na Facebook. Kampaň poté získala ocenění Nejefektivnější digitální řešení roku 2016 v soutěži Web Top 100.
Pro Svatební veletrh v hotelu Diplomat jsme pracovali v GoViral.cz. Stránku jsem na podzim roku 2013 zakládala a během několika měsíců na ni přivedla 4 000 fanoušků, a to s minimální finanční podporou, především díky práci s komunitou a seedingu. Propojením online registrací do tomboly a losování na samotném veletrhu se nám navíc podařilo mnoho fanynek změnit v opravdové návštěvnice veletrhu.
Ve třetím čtvrtletí 2015 jsem měla na starosti správu Facebooku a launch Instagramu pro značku sonických zubních kartáčků Philips Sonicare. Na Instagramu jsme úspěšně zavedli brandový hashtag #sonicareusmev, pod nímž nám uživatelé ještě dlouho po skončení kampaně zasílali své úsměvy. Sociální sítě byly součástí kampaně Nový způsob péče o zuby a dásně, která získala bronz v soutěži Effie 2016 v kategorii Spotřební zboží.