• Domů
  • O mně
  • Jak na socky
  • Správa sociálních sítí
  • Kontakt
  • Nav Social Menu

    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
    • Twitter
    • YouTube
  • DOMŮ
  • O MNĚ
  • Rubriky
  • JAK NA SOCKY
  • SPOLUPRÁCE
  • KONTAKT

KlaPi.cz

Škoda jen že nejsi ta… individualita…

Názory

6 Čvn
Nikdy jsem o sobě neměla a nadále nemám příliš vysoké mínění, ať už se týče inteligence nebo vzhledu, částečně asi i proto, že od tatínka jsem se nikdy jakéhokoli uznání nedočkala a s maminkou do sebe vzájemně ohledně krásy/tloušťky/tělesných proporcí vytrvale ryjeme. Přece jen si myslím, nebo možná doufám, že snad nemám v mozku jen piliny. S tím související motto „Mě může nas*at jen inteligent“ jsem přijala za své už dávno na gymplu, tehdy jsem ale netušila, že se mi bude hodit až mnohem později. Na „výběrovém gymnáziu“, kam jsem se dostala až na odvolání a tudíž se považovala za nejslabší článek třídy, se sešla parta opravdu poměrně inteligentních lidí, ač by se našly i výjimky, kvůli kterým onen termín výběrové gymnázium dávám do uvozovek, protože v jejich případě se výběr doopravdy nějak nepodařil.
Za posledních pár let, co se víceméně denně vyskytuju na internetu, jsem zjistila, že opravdu ne všichni jsou tak intelektuálně na výši. Nejnovějším a velice se rozmáhajícím trendem jsou fashion blogy, v jejichž množství by se čtenář mohl přehrabovat vidlemi. Nejsem pravidelnou návštěvnicí žádných těchto blogů, jen do této části blogosféry občas zabrousím, třeba když na plurku narazím na odkaz nebo se k nějakému fashion blogu omylem proklikám. Zrovna včera při takovémto bezcílném potloukání po fashion blozích mi do uší hrála písnička Hapky a Horáčka Individualita a já si pomyslela, jak smutně vystihuje situaci. A napadlo mě, že vytvořit si úspěšný blog o módě je vlastně neskutečně primitivní.

Tak tedy, jak na úspěšný fashion blog?

  1. Základem je nechutná částka peněz. Většina fashionbloggerek vypadá, že jim vše platí dosti zazobaní rodičové, některým možná křivdím a na své rozmary si vydělávají samy (pochybuji ale, že kdyby byly plně zapřáhnuty do práce, stíhaly by se v každém modelu vyfotit v šedesáti různých pozicích);
  2. S peněžní stránkou souvisí také těžce vystajlovaný obrovský moderně vybavený pokoj. Nenarazila jsem zatím na žádnou fashionbloggerku, která by bydlela třeba na koleji. Na blog patří fotky obrovského interiéru s úhledně srovnanými šminkami, parfémy, laky na nehty a spoustou zbytečných serepetiček. A samozřejmě se nesmí zapomenout na tu a tam se ležérně povalující nejnovější číslo Vogue, Elle nebo Cosma!
  3. Každá správná fashionbloggerka nakupuje zásadně v H&Mku, NewYorker odsuzuje jako největší zlo a C&A je peklo, o němž se nesmí mluvit (postřeh MaryLove – pokud už nakupují v NewYorkeru, kryjí to za Anne Christine, protože ta zní asi víc fashionable);
  4. Oblečení úžasně moderního modelu na blog je potřeba splácat z co nejvíce stylů, které právě letí, je jedno, že právě tahle barva/střih slečně nesluší – co na tom, že jí legíny rozšiřují stehna, co na tom, že v baletní sukýnce vypadá její pozadí třikrát rozměrnější, hlavně, že je in;
  5. U outfitu nesmí chybět velké kafe ze Starbucks, aby bylo vidět, jak jsme proameričtí a hlavně že na to máme. Všechny jiné kavárny jsou zapovězeny, kdo je v módě, chodí do Starbucks, pro fashionbloggerství je závislost na kafi naprostou nezbytností;
  6. Co se týče líčení, zapomeňte na značky typu Rimmel a Max Factor, tady frčí Dior!
  7. Úspěšná fashionbloggerka uznává pouze výrobky firmy Macintosh, blog píše na růžovém MacBooku a čím více „i“ věcí, tím lépe – ve sbírce tedy nesmí chybět iPod a iPhone. Veškerá ostatní elektronika je pro nemoderní lidi!
  8. Nejvyšší modlou je Carrie Bradshaw a její kamarádky. Sex ve městě musíte znát nazpaměť, nebo jste naprosto out;
  9. Živoucí modlou (alespoň dokud její post nenahradíte) je Sandra Leopardová;
  10. Na blog pište především o tom, co nového jste si koupili, jakou barvu máte na nehtech, co máte na hlavě a případně jak jste se museli hrozně krotit, abyste nevykoupili celou novou kolekci v tom a tom obchodě;
  11. Občas přidejte povzdechy, jak jsou Češi hrozní a jak nemoderně chodí oblékaní, postěžujte si, že do školy nemůžete chodit ve vašich obvyklých modelech, protože tamní nerdi na vás divně koukají;
  12. Sem tam připište nějakou hlubokou myšlenku, kterou jste se někde omylem dozvěděli – vaši čtenáři nepoznají, že to rozhodně není z vaší hlavy, a budou vás obdivovat, jak jste inteligentní a angažovaní;
  13. Do toho všeho neustále hlásejte individualitu a originalitu.
  14. Samozřejmým doplňkem je ochotný partner, o němž se vyjadřujte co nejdětinštějším oslovením, a který má zálibu ve fotografování a bude vás fotit vždy a všude (někdo si holt vystačí se samospouští, ale to prostě není ono, že…). Nemělo by chybět také pár fotografií z toalet;
  15. Stěžujte si, že o vás lidé tvrdí, že jste hloupí, i když vás vůbec neznají, a že to, že se zajímáte o módu, ještě neznamená, že se nezajímáte i o politiku. Zkrátka jste zcela nepochopení.

Na závěr bych přidala ještě přímou úměru – čím hloupější a povrchnější spoty, tím vyšší návštěvnost.

Je mi jasné, že jsem teď možná některým čtenářům, tedy spíš čtenářkám, hnula žlučí, když tu takhle pomlouvám a odsuzuju jejich oblíbené blogy, mně se ale vážně zdá, že takovéto blogy jsou spíš rozmary a výmysly znuděných děvčat, která neví co se sebou (ano, tahle představa dostala na frak, když jsem se dostala na UK na obor, který je známý poměrně těžkými přijímacími zkouškami, a protože jsem se opět umístila až na chvostu těch, které přijímali, čekala jsem, že budu jedním z nejhloupějších a nejnešikovnějších lidí, abych během necelého roku zjistila, že to se mnou asi nebude tak žhavé, a že i mezi mými spolužačkami se naleznou fashionbloggerky… tím spíš mě mrzí, že znám inteligentní lidi, ahoj Martino, kteří se na vysokou nedostali…). Tvrdím o sobě, že se zajímám o módu, ale i přesto, že se o ni zajímám, nenosím legíny, protože se mi nelíbí a vím, že by mé postavě moc nelichotily, nosím zvonové džíny, i když jsou super out, ale já se v nich prostě cítím dobře, a dopouštím se ještě miliardy jiných módních prohřešků, za které by mě fashionbloggerky asi postavily na hranici a upálily. Ale kde tahle děvčata přišla na to, že když mají v šatníku nejmodernější kus oděvu, jsou něco víc než ostatní? Kde berou tolik sebevědomí? Co je vede k přesvědčení, že právě ony jsou ty nejchytřejší a nejkrásnější na celém světě? A k čemu míří? Chtějí se stát návrhářkami, designérkami… nebo snad studují žurnalistiku proto, aby šly ve stopách Františky Čížkové, módní kritičky Blesku? Tak se pak nedivme, že média vypadají tak, jak vypadají.

17 Comments

Previous Post: « Ženy v pokušení
Next Post: Vzhůru k výškám »

Reader Interactions

Comments

  1. MaryLove says

    6.6.2010 at 13:35

    Výstižné a vtipné, fakt jsem se pobavila :D

    Odpovědět
  2. Maya says

    6.6.2010 at 13:44

    Tak nějak bych to shrnula i já :) O módu se zajímám, baví mě, ale nějak nemám potřebu na tom stavět svou životní filozofii a nepsat na blog o ničem jiném. Ale ono to snad přejde, asi tak, jako přešel punk, emo a další „subkultury“. Teda pevně v to doufám, protože mi ty povrchní slečny a jejich trapné tlachání pijou krev.

    Odpovědět
  3. Moni says

    6.6.2010 at 15:32

    jednak vtipně napsané a potom otázka: Kde berou tolik sebevědomí? stojí vážně za hlubší uvažování. Až někdo ten neutuchající pramen sebedůvěry nalezne, moc ráda se to dozvím také .)

    Odpovědět
  4. Oli says

    6.6.2010 at 16:20

    KlaPi, když mi ukazuješ některé ty fashionblogy, vždy si vzpomenu na blondýnu Ivy Pazderkové. Ty dívenky mají stejně vysoké ICQ jako ona. Ale zaráží mě, že některé s ním studují na vysoké. Já bych je prošťouchla rovnou do Akademie věd.

    Odpovědět
  5. Leni says

    6.6.2010 at 17:04

    amen, KlaPi, amen! shrnula jsi do jednoho článku všechno, co si já o fashionbloggerkách myslím a i tak zdůvodňuji svoje stanovisko, proč nikdy nebudu mít fashionblog :)

    Odpovědět
  6. Puffin says

    6.6.2010 at 20:00

    No, tak já jsem tak totálně out, že se nejenom nezajímám o módu, ale ještě jsem ani neviděla žádný fashionblog. Až díky tobě, KlaPi, se dozvídám, o co přicházím… :D
    P.S. Tak už jsem si zagooglila a … nestačím se divit! :)

    Odpovědět
  7. desticka says

    7.6.2010 at 16:47

    No tak o je úžasně vystihnutý a ještě vtipný :D Líp bych to neřekla :)

    Odpovědět
  8. Frohlein says

    7.6.2010 at 20:55

    No, takže:
    1) Zrovna včera jsem začla uvažovat, že založim ANTIfashion blog. Ale obávám se, že by mi to moc dlouho nevydrželo, protože mám lepší věci na právi než se furt fotit a dávat svoje fotky na net, jakkoli vtipný to může bejt.
    2) Tak ty jsi taky žila v iluzi, že bejt vysokoškolák něco znamená? Upřímně s tebou soucítím. Svoji deziluzi jsem nesla velmi těžce. Duševní zdraví mi zachránil až únik z českého vysokoškolského systému.
    3) Je to smutný, když móda našeho dospívání zmizí v propadlišti dějin. Nedávno jsem si koupila nový džíny a až pozdějc jsem si uvědomila, že jsou zvonový. Jakou já měla radost – však jsem ve zvonáčích vyrostla! Horší ovšem je, že jsem vyrostla taky v bokovkách, protože v dobách mýho dospívání byly všechny kalhoty bokový. A teď jsou skoro všechny do pasu, což pro mě představuje velkej problém, protože nejsem zvyklá aby mi něco šlo přes břicho, vejš než na bocích nemůžu nic nosit.

    Odpovědět
  9. Frohlein says

    7.6.2010 at 21:16

    P.S. Tu Starbucks mánii fakt nechápu. Drahý jak prase a přitom žádná delikatesa. Je hrozný, jak se do všech oblastí dostává posedlost značkou. Kdyby jim jejich milovaný Starbucks kafe nalili do no-name kelímku, tak po něm ani nevzdechnou, zato kdyby jim do Starbucks kelímku nalili chcanky, tak se nad tim budou rozplývat.

    Odpovědět
  10. KlaPi says

    7.6.2010 at 23:23

    Musím říct, že jsem vážně neskonale ráda, že se mnou souhlasí tolik lidí :) Skoro začínám věřit, že inteligence ještě zcela nevymřela! :)

    Odpovědět
  11. Anonymous says

    10.6.2010 at 17:37

    KlaPi! Tak tohle se ti opravdu, opravdu, ale opravdu povedlo. Vystiznost uplne hmatatelna. Popsala jsi presne nejen moje pocity a jako obvykle vtipne. Hodne vtipne:-D. Primarne fashin blogy neodsuzuju (na Sandru a Sabinu pravidelne zabrousim), ale je s tim ted trochu moc velky halo a z mody to dela „vaznou vec“, proti cemuz se puvodne blogerky snazily bojovat, ze:-). Vlastne vsim, od fotekchtiveho pritele a galerie laku na nehty pres kult SATC po „Cesi mode nerozumi“ a „nemuzu chodit naplno cool, byla bych jako vsichni velci umelci nepochopena:-D“, jsi uderila hrebik na hlavicku. Tleskam, tohle je presne predpoklad dobreho zurnalisty;-). A ted nekdo povinne nahazejte odkaz na tenhle postreh na ty FASHION blogy:-D.
    Ally

    Odpovědět
  12. Anonymous says

    14.6.2010 at 07:02

    Zapomněla jsi na jedno ohromně důležité pravidlo. Koupit si zrcadlovku!!!

    Staré známé fashionbloggerky…nejsmutnější na nich je fakt, že si asi myslí, jak všechny jejich módními blogy neobohacují. Deset fotek jednoho outfitu v různých polohách (čekám, kdy někdo udělá fashinbloggerskou kamasutru) a tak 3 řádky textu, ve kterym je nasekáno takových až nelogických chyb, že si člověk musí hledat kyblík na zvracení :D Mně na tom všem vadí nejvíc stádovitost a když máš na něco jiný názor = jsi zakomplexovaná a nerozumíš jim, protože ony se snaží a fakt na sobě MAKAJ! No tak já nevim :)
    Občas mi příjde, že čím víc se člověk snaží být originální, tím míň je to poznat…

    Roksana

    Odpovědět
  13. tonlička says

    16.6.2010 at 08:35

    za tenhle post ti tleskam!
    myslim si naprosto to same.. a Roks to jeste doplnila :)
    coz o to, vsichni jsme nejakym zpusobem soucasti stada, at se nam to libi, nebo ne… ale tyhle holky..jedna jako druha a presto se odvazuji tvrdit, jak jsou straaasne originalni. haha.
    a co nejvic nesnasim, jsou gramaticke chyby; jasne, delam je sem tam taky, ale davam si na to pozor a kdyz na ne nejakou slecinku upozornis, tak je to strasne spatne, ty jsi ta zla a neprejici… nedejboze se zacne vymlouvat na to, ze ma rodice Slovaky a u nich doma se mluvi slovensky a tak ma snad narok na to ty chyby delat! OMG, ja jsem v naprosto stejnem prostredi vyrustala a z cestiny jsem mivala minimalne na zakladce vyznamenani.. a kdyz uz nic jinyho, tak i jen ZS mi stacila, abych se naucila pravopis.

    jinak jeste z jineho soudku – vysokoskolaci se umi taky chovat pomerne arogantne vuci tem, co VS nemaji nebo nestuduji.. uz jsem si to zazila na vlastni kuzi, ze se na me divali jako na povl bez vzdelani a cloveka s pilinama misto mozku a taky bych jim za to akorat tak dala pesti.. skoro stejne jako to povysovani se nad nekoho, ze „nakupuju v Parizsky a ty ne“.
    ale vysokoskolaci o tom aspon nemaji blogy…

    Odpovědět
  14. j. says

    17.6.2010 at 10:40

    Pěkně, KlaPi, pěkně :))

    Odpovědět
  15. h.madlenka says

    30.6.2010 at 12:02

    Sleduju desítky fashion blogů, z toho některé mám obzvlášť ráda a navštěvuju je skoro každý den. Většinou nenarážím na žádné, kde by byly pravopisné chyby nebo nějaké nelogičnosti. Čtu je proto, že se chci inspirovat, stejně jako pravidelně navštěvuju lookbook a další módní weby, ne proto, že bych čekala nějaká životní moudra. To, že se autorky fotí v různých pozicích a o ničem jiném než o módě nepíšou, neznamená, že by byly hloupé nebo nějak omezené. Pokud by si chtěly vést blog o svých názorech na život nebo třeba o knihách, založily by si jiný.
    Většina „normálních“ bloggerek nakupuje v úplně „normálních“ obchodech a rozhodně jsem nikde nezaznamenala, že by se nad někoho povyšovaly, ani že by nějaké obchody odsuzovaly (čas od času si taky něco koupím v New Yorkeru, ale už hodněkrát jsem se přesvědčila, že tam prodávají oblečení docela špatné kvality… proto H&M:).
    Rozhodně ale všechny blogy neznám, takže… nějaký příklad?

    Odpovědět
  16. KlaPi says

    30.6.2010 at 17:04

    h.madlenka: Připadalo by mi trochu netaktní dělat tu špatnou reklamu přímo jmenovitě, takže žádná jména ani adresy uvádět nebudu ;)

    Odpovědět
  17. Bloud. Well Bloud. says

    2.3.2012 at 09:15

    Nejlepší jsou fashion blogy, kde se slečny fotí v absolutně in hadrech před šmouhovatým zrcadlem na špinavým koberci, v zádech se zdí se strhanou omítkou po plakátech :)

    Odpovědět

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Primary Sidebar

O mně

Social media manažerka na volné noze, zvědavá houba na informace, technický nadšenec a milovník gadgetů.
Chcete vědět víc?

Sledujte mě

  • Bloglovin
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Vyhledávání

Archivy

Rubriky

  • 365 (366)
  • Názory (100)
  • Povídky (13)
  • Sociální sítě (6)
  • Zajímavosti (57)
  • Ze života (146)

Štítky

#30do30 #coprávěčtu #cosedotweetunevejde #expediceWales #fotocz #Francie #geek #grammarnazi #hejt #inspirace #kočky #kultura #marketing #muživsženy #móda #nacestách #nowwatching #Praha #produktivita #rekapitulace #skandinávie #skotsko #socky #studyhard #střípky #svatba #vyzkoušenozavás
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
Dneska něco na odlehčení, když už tady všich Dneska něco na odlehčení, když už tady všichni šplháme po zdi z lockdownu. 😁

Tohle je takový můj „pet peeve“. Vadí mi, když lidi špatně vyslovují LinkedIn, vždycky mi z toho úplně nelibostí vstávají chlupy (podobně jako když event manageři říkají [ívnt] 🙉). 

Máte taky nějaký podobný bizarnosti, ze kterých vám slézají nehty? (A máte někdo český termín pro „pet peeve“?)
.
.
.
#socialmedia #socialmediamanager #socialmediamanagement #networking #linkedin #social #proodlehceni #vtip #joeylearnsfrench #socialmediamarketing
📚 #copravectu: MAKE TIME ⏰

Tahle knížka mě fakt hodně zaujala. Dokonce tak, že jsem ji nejdřív koupila jako e-book, přečetla ji a pak si ji objednala ještě v papíru. Je to totiž jedna z těch knížek, ke kterým se prostě chcete vracet a listovat jimi 📖

Autoři Make Time pracovali na produktech od Googlu (Gmail, YouTube apod.) a pak napsali tuhle knihu, jak na produktivitu, soustředění a time management. 🧠

Jejich přístup je ale jiný v tom, že vám nenutí celý svůj postup. Naopak, je to tak trochu „sestav si vlastní systém na míru“. Jejich framework se totiž skládá z postupu HIGHLIGHT ➡️ LASER ➡️ REFLECT, tedy 3 částí produktivity, ke kterým patří ještě 4. sekce ENERGIZE, tedy jak nejlíp pracovat s energií, udržovat svoje tělo a odpočívat, abychom byli co nejproduktivnější.

Každá ze sekcí pak obsahuje různé metody a akční kroky, které můžete otestovat. Jake a JZ vlastně každý den považují za nový sprint, kdy můžete otestovat nové metody a vybrat si z jejich knihy jako z meníčka – „Hmmm, dneska mám chuť třeba na tohle, pojďme to zkusit!“ 💡

Ústředním motivem Make Time je stanovit si každý den svůj Highlight. Highlight není nejdůležitější úkol dne, ale je to vlastně určitá priorita, která vůbec nemusí být pracovní. Mně například nikdy nefungoval přístup zvolit si 3 nejdůležitější úkoly dne. Obvykle mám buď více úkolů se stejnou prioritou, nebo jen hlavní dva kameny, ale zřídkakdy jsem se vešla do těch mnoha lidmi opěvovaných 3 hlavních úkolů. Highlight mi oproti tomu vyhovuje – můžu třeba ráno říct, že dnes je hezky a můj dnešní Highlight bude, že chci jít po práci na dlouhou procházku. Podle toho si pak vyberu z ostatních metod v knize ty akční kroky, abych opravdu všechnu práci stihla zaklapnout dříve a mohla vyrazit ven. A nebo je mým highlightem odevzdat hodně důležitý dokument pro klienta, a tak se na to vrhnu hned od rána a vyberu si ty metody, které mi pomohou se dobře soustředit. 

✏️ Make Time počítá s tím, že každý den je jiný a každý den se vám v produktivním arzenálu může hodit něco jiného, takže vás s tím naučí hezky pracovat. Není to nějaký jednou daný systém, který musíte den za dnem stále dodržovat děj se co děj 🤷🏻‍♀️ Doporučuju! 👍🏻
Shopteťáci, zbystřete! 👀 Máte-li e-shop na Shopteťáci, zbystřete! 👀

Máte-li e-shop na @shoptet.cz, neměla by vaší pozornosti ujít Shoptet Univerzita 👩🏻‍🎓 – špičky v marketingu zde sdružily svoje know-how a připravily články a návody, jak pořádně podpořit váš e-shop, a pro Shopteťáky je Univerzita úplně zdarma! 

Já připojila několik článků o sociálních sítích a jejich strategickém využití 🧠

Shoptet Univerzitu najdete na ➡️ shoptet.cz/shoptet-univerzita/ ⬅️

#jaknasocky #shoptet #eshopari #univerzita #obsahzdarma #shoptetuniverzita #skolim #skoleni #marketing #marketingnasocialnichsitich #vzdelavani #kdeseochytrit #socialnisite #jaknasite #holkyzmarketingu #holkypodnikatelky
Nový Více než kurz je online 🥳🎉 Na www.v Nový Více než kurz je online 🥳🎉

Na www.vicenezkurzy.cz ode dneška najdete kurz 👩🏻‍🎓 Facebook reklama II – Nastavování kampaně, díky kterému se naučíte nastavovat efektivní Facebook kampaně.

Kurz má kolem 60 lekcí 👩🏻‍🏫, které trvají 4,5 hodiny ⏳ a dozvíte se tam všechno o tom, jak pracovat s cílením, jaké účely kampaní Facebook nabízí a k čemu se hodí, podíváme se na zoubek i Facebook Pixelu, vlastním publikům, podobným publikům...

Online kurzy koncipuju tak, aby šly mnohem více do hloubky než moje obvyklá školení – na běžném školení během 4 hodin prosvištíme jak tvorbu kreativy, tak i nastavení celé kampaně a sady reklam, kdežto v online kurzech mám 2 hodiny věnované čistě jen tvorbě reklamy a kampaňovým formátům a teď i další 4,5 hodiny věnované detailnímu nastavování kampaně. A navíc vám videa zůstanou, takže se k nim můžete kdykoliv vrátit 👀

Doufám, že se vám bude kurz líbit! ⭐️

#onlinekurz #jaknasocky #vicenezkurz #vicenezagentura #skoleni #skolim #facebookkampane #reklama #placenareklama #reklamanafacebooku #jaknasite #holkyzmarketingu #podnikani #podnikam #podnikatelka #jsempodnikatelka #jsemskolitelka
Dneska jsme si na @clubhousecesko povídaly s @an_ Dneska jsme si na @clubhousecesko povídaly s @an_martinek a @pavlina_speaks pod hlavičkou @holkyzmarketingu o tom, jak začít mluvit před lidmi. Přidávám pár poznámek, rad a tipů, co tam padly:

🧠 JAK NA TRÉMU?
➡️ dobře se připravte
➡️ natrénujte si přednášku nanečisto před dobrovolníkem, kamarádem apod.
➡️ seznamte se s prostorem, kde budete přednášet, a nebo s nástrojem, přes který budete vysílat
➡️ zjistěte si, ke komu budete mluvit
➡️ nebojte se říct si o pomoc, ať už kouče či mentora.

👩🏻‍🏫 JAK SI PŘEDNÁŠKU PŘIPRAVIT?
🔸připravte si prezentaci a využijte poznámky pro mluvčího
🔸 na začátek řekněte osnovu a kdy budou přestávky
🔸 zapojte interakce s publikem
🔸 vyzývejte k dotazům a připravte si slide s FAQs či „Na co bych se zeptal/a já“ pro případ, že by se lidem nechtělo ptát
🔸 otestujte si techniku a vybavte se redukcemi, kabely a náhradními bateriemi.

💻 JAK ZVLÁDNOUT ONLINE?
▫️ Na začátek se věnujte seznámení účastníků s nástrojem, přes který vysíláte
▫️ seznamte je také s plánem B v případě technických potíží
▫️ ideálně mějte k ruce moderátora, který bude řešit případný tech support
▫️ využijte nástroje k interakci – @slidoapp, možnosti hlasování, zvedání ruky apod.
▫️ v onlinu by každých 7 minut měla proběhnout interakce, jinak lidé neudrží pozornost! ❗️

❌ CO URČITĚ NEDĚLAT 
❎ neshazujte sebe ani přednášku („chystal/a jsem to včera v noci“, „vlastně nevím, proč mě sem pozvali“, „nebudu vás dlouho nudit“
❎ neberte si podpatky jen abyste byly fancy, vemte si něco, v čem vám bude pohodlně
❎ mějte připravenou techniku a vodu, ať nejste na suchu.

🎙 JAK ZAČÍT?
✔️ @holkyzmarketingu dávají možnost přednášet a školit nováčkům, ozvěte se kdyžtak Anet na aneta@holkyzmarketingu.cz
✔️ HzM mají také tabulku s děvčaty, které chtějí vystupovat před lidmi na konferencích apod.
✔️ najděte si mentora/sponzora, který vás bude koučovat a třeba vám nějakou zajímavou možnost dohodí.

#holkyzmarketingu #skoleni #jsemlektor #jsemlektorka #holkypodnikatelky #clubhouse #clubhousecesko #prednaska #prednasime #prednasim #prednasejtejakonatedu
S kocourem už oba vyhlížíme jaro. Jestli na mě něco působí fakt demotivačně, tak je to tohle šedý zimní počasí 😬
.
.
.
#kocour #samaelvonhepčík #tomcat #catsofinstagram #instacat #britishshorthair #britskamodra #britskakocka #demotivace #produktivita #vyhlizimejaro
🎥 Mám nové objevený respekt k YouTuberům. 🎥 Mám nové objevený respekt k YouTuberům.

Často se setkávám s názorem „YouTubeři? Pfffft, to jsou ty děcka, co se akorát natáčí na internet.“ *opovržlivé mávnutí rukou*

Až mi tohle zase někdo řekne, tak se ho zeptám, jestli už někdy zkoušel nějaké video natočit, sestříhat a zveřejnit. Protože ono to vypadá, jak je to strašně easy, ale tam je takových věcí, co se můžou s prominutím pos*at! 🤯 To člověku dojde, až když nějaká videa začne tvořit sám.

✖️ Můžou vám uprostřed natáčení dojít baterky v kameře.
✖️ A když si kameru radši zapojíte do zásuvky, aby to nehrozilo, tak se vám místo toho uprostřed natáčení přehřeje.
✖️ Nebo vám dojdou baterky v mikrofonu a máte tak část videa bez zvuku!
✖️ A nebo jste ten konektor mikrofonu nedomáčkli úplně, takže mikrofon nebyl zapojený.
✖️ Taky se vám může podělat paměťová karta.
✖️ A nebo se soubory podělají při přenosu do počítače.
✖️ A nebo stoprocentně víte, že jste si je někam ukládali, ale zaboha je nemůžete najít.
✖️ Pak vám spadne stříhací program a celý projekt se neuloží.
✖️ A nebo až při stříhání zjistíte, že jste měli omylem rozsvícený i lustr a ten vám po celém videu dělá jezdící proužky.
✖️ Taky můžete zjistit, že jste celou kompozici decánko nezvládli a z hlavy vám roste větev břečťanu.
✖️ Nebo se během natáčení posunulo sluníčko a na obličeji máte najednou od půlky videa proužky od žaluzií.
✖️ A nebo jste prostě měli tak blbý den, že děláte tolik přeřeků, že by video bylo samý střih.
✖️ No a zlatý hřeb večera, to, co se mi stalo dnes – poté, co jsem celý den natáčela, jsem zjistila, že zvuk a video se postupně rozsynchronizovává, takže čím delší video, tím více zvuk nesedí na obraz 🙈🙄🤯

Fakt obdiv všem z vás, kdo se zabýváte natáčením a střihem, protože zvládnout úplně všechno správně je extrémně náročné, a publikovat mnohdy i několik videí týdně?! To by mě asi odvezli 🙈🤷🏻‍♀️ Dneska si léčím nervy vínem a čokoládou, protože už jsem měla chuť hodit ten počítač z okna.

Máte taky nějakou vtipnou historku z natáčení? 😁
Zobrazit víc... Sledujte můj Instagram

Copyright © 2021 · KlaPi & Více než agentura