• Domů
  • O mně
  • Jak na socky
  • Správa sociálních sítí
  • Kontakt
  • Nav Social Menu

    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
    • Twitter
    • YouTube
  • DOMŮ
  • O MNĚ
  • Rubriky
  • JAK NA SOCKY
  • SPOLUPRÁCE
  • KONTAKT

KlaPi.cz

Parfém: příběh vraha

Názory

28 Pro

… aneb rádobyhistorické sci-fi pohledem racionálně smýšlejícího skeptika.

Ten film mě na začátku zaujal. Dost ponurá atmosféra, rybí trh v „Paříži“ a zasviněná žena, která porodí dítě s naprosto nechutným čvachtnutím… no, docela jsem se těšila, co z toho vyleze. Ono vyčvachtnuté dítě vyrostlo v pěkného klučinu, který vyrostl v ohavného mládence, začal pracovat v koželužně, pak se nabídl parfumérovi… stále mne to bavilo, moc se mi líbila ta atmosféra, kulisy, barvy… Paříž sice moc nevypadá jako Paříž a Grasse jako Grasse, ale dobrá. Celý film se mi poměrně líbil (sice se našlo dost nechuťáren, třeba když Jean-Baptiste destiloval nejdřív kočku a pak ženskou, případně jak všechny mrtvoly oblemcával tím tukem, fujtajfl) ovšem ke konci už se mi zdálo, že připomíná spíš snahu o sci-fi. Přece jen, že by se narodil člověk s extra vyvinutým čichem, tomu bych ještě dokázala uvěřit, ale aby sám neměl naprosto žádný pach a tudíž by ho vůbec nezaregistroval hlídací pes (evidentně dokázal i po štěrku cupitat tak tichounce, že ho nebylo slyšet) a že by jeho skvělý čich dosáhl až kdovíkolik kilometrů daleko, to už je tak přitažené za vlasy, že tomu věřit odmítám. A když se milému hrdinovi konečně podaří proniknout přes bedlivé stráže Alana Rickmana, konečně zakuchne jeho fešnou dceru a konečně z ní vylisuje pár kapek pižma, je konečně dopaden a nastává triumfální konec filmu s obrovskou hromadnou sodómií na náměstí, kde i nuncius oblizuje několik štětek, všichni po sobě lezou nazí a vládne jim láska. Jen na hlavního hrdinu všichni kašlou, zprostí ho viny a ať si táhne kam chce. A já jako divák jen sedím před televizí a v hlavě mi visí jedno obrovské WTF??? Co tím proboha chtěl básník říci, co to mělo být? A když se pak hrdina navrátí do pseudoPaříže, polije se svým nejdokonalejším parfémem na světě, vylisovaným z třinácti nebo kolika panen, a přítomní ho rozsápou samou láskou, jsem ráda, že konečně přicházejí titulky a znechuceně vypínám přehrávač. Co je tohle probůh za kravinu? Jak to mohl někdo natočit?! Ano, začátek vypadal slibně, prostředek vypadal slibně… a konec byl naprostá slátanina, kravina, blbost. Ne, tenhle film si asi znovu nepustím, děkuji pěkně. Lituji oněch dvou hodin, které jsem jeho sledováním ztratila.
Počet imaginárních hvězdiček: 2/5

4 Comments

Previous Post: « Ubohá Rusalko bledá, běda!
Next Post: Dva tisíce devět »

Reader Interactions

Comments

  1. Anonymous says

    28.12.2009 at 09:17

    Vidíš, a mně se to nakonec líbilo i s tím koncem. Byl sice šílenej, ale tak nějak mi k tomu filmu seděl, i jsem to čekala… Asi si dám opáčko, když to tak čtu. :)

    SaM

    Odpovědět
  2. Anonymous says

    28.12.2009 at 18:39

    Nemůže to být taková katastrofa, když tam hraje Alan Rickman.. :-)Mě od filmu nejspíš odradila už nějaká hororová upoutávka v kině. Ale knížka je výborná, můžu jenom doporučit.
    Lenka H

    Odpovědět
  3. Martina says

    22.2.2010 at 21:04

    jako knížka to bylo super, až na ten grupáč na konci, to bylo fakt ujetý :D

    Odpovědět
  4. Elisabett2 says

    11.3.2010 at 12:30

    zajímavé sledovat názory lidí..četla jsem jako první knihu a možná to bude tím. Mě se to dost líbilo,bylo to natočené velmi dobře a závěr? v závěru chtějí ukázat vliv toho parfému..jo je to přitažené za vlasy,pro lidské chápání naprosto nesmyslné,ale rozhodně lepší než nějaké sci-fi..nebo nedej bože rádoby krvavé horory..né děkuji pěkně,to si radši pustím ještě jednou tohle

    Odpovědět

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Primary Sidebar

O mně

Social media manažerka na volné noze, zvědavá houba na informace, technický nadšenec a milovník gadgetů.
Chcete vědět víc?

Sledujte mě

  • Bloglovin
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Vyhledávání

Archivy

Rubriky

  • 365 (366)
  • Názory (100)
  • Povídky (13)
  • Sociální sítě (6)
  • Zajímavosti (57)
  • Ze života (146)

Štítky

#30do30 #coprávěčtu #cosedotweetunevejde #expediceWales #fotocz #Francie #geek #grammarnazi #hejt #inspirace #kočky #kultura #marketing #muživsženy #móda #nacestách #nowwatching #Praha #produktivita #rekapitulace #skandinávie #skotsko #socky #studyhard #střípky #svatba #vyzkoušenozavás
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
Tenhle post je takzvaně #BasedOnATrueStory – před pár týdny se mi totiž stalo přesně tohle. 

Dlouho jsem si vždycky při sledování jedné slečny na sociálních sítích říkala, jaké má štěstí, že je tak krásná a tolik jí to sluší, i když zrovna točí Stories nenamalovaná v 6 ráno v posteli. 

A pak hodila na YouTube nové video o své beauty rutině a já nestačila žasnout, že její přirozená krása není zdaleka tak přirozená 🙈 

Opět se mi potvrdilo, že srovnávat se s lidmi na sociálních sítích je nesmysl, protože prostě nevíte. Neznáte celý jejich život. 

Ta dokonalá máma se vždy uklizenou domácností a hodnými dětmi má určitě taky doma často bordel a řvoucí satáňata.

Ta holka, jejíž 🐐🐐 byste chtěly mít, je třeba má umělé.

Ten namakaný borec, co mu závidíte sickpack, třeba tolik dře jen proto, že mu někdo zlomil srdce a on to prázdno potřebuje nějak zaplnit.

Ta holka, která podle sociálních sítí vypadá, že má úplně všechno vyřešené a naprosto snový život, je třeba psychicky pěkně na dně.

A nebo taky ne. Jak to ale je, to nemůžete vědět.

Všichni na sociálních sítích ukazujeme jen to, co uznáme za vhodné. Pokud nejste zrovna někoho blízcí přátelé, tak vůbec netušíte, jaká je celá pravda.

Tohle je za mě jedno z nejdůležitějších uvědomění pro to, aby vás sociální sítě nesemlely. 🤷🏻‍♀️
.
.
.
#srovnani #porovnavani #socialnisite #jaknasocky #jaknasite #jaknasocialnisite #nenivsechnozlatocosetrpyti #kyberbezpecnost #socialmedia #mentalwellnessdays #psychika #deprese #vyhoreni
Moje nejpoužívanější aplikace v telefonu? 📲

Přiznávám, že se za posledních pár měsíců trochu proměnily 🙈 Mezi jedněmi z nejpoužívanějších je appka Nurture, která slouží pro trackování těhotenství a symptomů. Zalíbila mi proto, že využívá data od své početné uživatelské báze k tomu, aby vypočítala pravděpodobnost některých symptomů v daném týdnu těhotenství, a nebo vás vlastně ujistila, že se nic neděje – když tam zalogujete, že vás třeba něco konkrétního bolí, tak vám napíše například, že to se v tomhle týdnu stává 45 % jejich uživatelek. Což je celkem uklidňující si přečíst 🙈 zvlášť pokud jste v tom poprvé a jste z toho trochu vypleštění jako já 😁
.
.
.
.
.
#tipnaappku #tipnaaplikaci #18tt #tehotenstvi #tehotna #zezivota #pregnant #nurture #glowapp
Dneska něco na odlehčení, když už tady všich Dneska něco na odlehčení, když už tady všichni šplháme po zdi z lockdownu. 😁

Tohle je takový můj „pet peeve“. Vadí mi, když lidi špatně vyslovují LinkedIn, vždycky mi z toho úplně nelibostí vstávají chlupy (podobně jako když event manageři říkají [ívnt] 🙉). 

Máte taky nějaký podobný bizarnosti, ze kterých vám slézají nehty? (A máte někdo český termín pro „pet peeve“?)
.
.
.
#socialmedia #socialmediamanager #socialmediamanagement #networking #linkedin #social #proodlehceni #vtip #joeylearnsfrench #socialmediamarketing
📚 #copravectu: MAKE TIME ⏰

Tahle knížka mě fakt hodně zaujala. Dokonce tak, že jsem ji nejdřív koupila jako e-book, přečetla ji a pak si ji objednala ještě v papíru. Je to totiž jedna z těch knížek, ke kterým se prostě chcete vracet a listovat jimi 📖

Autoři Make Time pracovali na produktech od Googlu (Gmail, YouTube apod.) a pak napsali tuhle knihu, jak na produktivitu, soustředění a time management. 🧠

Jejich přístup je ale jiný v tom, že vám nenutí celý svůj postup. Naopak, je to tak trochu „sestav si vlastní systém na míru“. Jejich framework se totiž skládá z postupu HIGHLIGHT ➡️ LASER ➡️ REFLECT, tedy 3 částí produktivity, ke kterým patří ještě 4. sekce ENERGIZE, tedy jak nejlíp pracovat s energií, udržovat svoje tělo a odpočívat, abychom byli co nejproduktivnější.

Každá ze sekcí pak obsahuje různé metody a akční kroky, které můžete otestovat. Jake a JZ vlastně každý den považují za nový sprint, kdy můžete otestovat nové metody a vybrat si z jejich knihy jako z meníčka – „Hmmm, dneska mám chuť třeba na tohle, pojďme to zkusit!“ 💡

Ústředním motivem Make Time je stanovit si každý den svůj Highlight. Highlight není nejdůležitější úkol dne, ale je to vlastně určitá priorita, která vůbec nemusí být pracovní. Mně například nikdy nefungoval přístup zvolit si 3 nejdůležitější úkoly dne. Obvykle mám buď více úkolů se stejnou prioritou, nebo jen hlavní dva kameny, ale zřídkakdy jsem se vešla do těch mnoha lidmi opěvovaných 3 hlavních úkolů. Highlight mi oproti tomu vyhovuje – můžu třeba ráno říct, že dnes je hezky a můj dnešní Highlight bude, že chci jít po práci na dlouhou procházku. Podle toho si pak vyberu z ostatních metod v knize ty akční kroky, abych opravdu všechnu práci stihla zaklapnout dříve a mohla vyrazit ven. A nebo je mým highlightem odevzdat hodně důležitý dokument pro klienta, a tak se na to vrhnu hned od rána a vyberu si ty metody, které mi pomohou se dobře soustředit. 

✏️ Make Time počítá s tím, že každý den je jiný a každý den se vám v produktivním arzenálu může hodit něco jiného, takže vás s tím naučí hezky pracovat. Není to nějaký jednou daný systém, který musíte den za dnem stále dodržovat děj se co děj 🤷🏻‍♀️ Doporučuju! 👍🏻
Shopteťáci, zbystřete! 👀 Máte-li e-shop na Shopteťáci, zbystřete! 👀

Máte-li e-shop na @shoptet.cz, neměla by vaší pozornosti ujít Shoptet Univerzita 👩🏻‍🎓 – špičky v marketingu zde sdružily svoje know-how a připravily články a návody, jak pořádně podpořit váš e-shop, a pro Shopteťáky je Univerzita úplně zdarma! 

Já připojila několik článků o sociálních sítích a jejich strategickém využití 🧠

Shoptet Univerzitu najdete na ➡️ shoptet.cz/shoptet-univerzita/ ⬅️

#jaknasocky #shoptet #eshopari #univerzita #obsahzdarma #shoptetuniverzita #skolim #skoleni #marketing #marketingnasocialnichsitich #vzdelavani #kdeseochytrit #socialnisite #jaknasite #holkyzmarketingu #holkypodnikatelky
Nový Více než kurz je online 🥳🎉 Na www.v Nový Více než kurz je online 🥳🎉

Na www.vicenezkurzy.cz ode dneška najdete kurz 👩🏻‍🎓 Facebook reklama II – Nastavování kampaně, díky kterému se naučíte nastavovat efektivní Facebook kampaně.

Kurz má kolem 60 lekcí 👩🏻‍🏫, které trvají 4,5 hodiny ⏳ a dozvíte se tam všechno o tom, jak pracovat s cílením, jaké účely kampaní Facebook nabízí a k čemu se hodí, podíváme se na zoubek i Facebook Pixelu, vlastním publikům, podobným publikům...

Online kurzy koncipuju tak, aby šly mnohem více do hloubky než moje obvyklá školení – na běžném školení během 4 hodin prosvištíme jak tvorbu kreativy, tak i nastavení celé kampaně a sady reklam, kdežto v online kurzech mám 2 hodiny věnované čistě jen tvorbě reklamy a kampaňovým formátům a teď i další 4,5 hodiny věnované detailnímu nastavování kampaně. A navíc vám videa zůstanou, takže se k nim můžete kdykoliv vrátit 👀

Doufám, že se vám bude kurz líbit! ⭐️

#onlinekurz #jaknasocky #vicenezkurz #vicenezagentura #skoleni #skolim #facebookkampane #reklama #placenareklama #reklamanafacebooku #jaknasite #holkyzmarketingu #podnikani #podnikam #podnikatelka #jsempodnikatelka #jsemskolitelka
Dneska jsme si na @clubhousecesko povídaly s @an_ Dneska jsme si na @clubhousecesko povídaly s @an_martinek a @pavlina_speaks pod hlavičkou @holkyzmarketingu o tom, jak začít mluvit před lidmi. Přidávám pár poznámek, rad a tipů, co tam padly:

🧠 JAK NA TRÉMU?
➡️ dobře se připravte
➡️ natrénujte si přednášku nanečisto před dobrovolníkem, kamarádem apod.
➡️ seznamte se s prostorem, kde budete přednášet, a nebo s nástrojem, přes který budete vysílat
➡️ zjistěte si, ke komu budete mluvit
➡️ nebojte se říct si o pomoc, ať už kouče či mentora.

👩🏻‍🏫 JAK SI PŘEDNÁŠKU PŘIPRAVIT?
🔸připravte si prezentaci a využijte poznámky pro mluvčího
🔸 na začátek řekněte osnovu a kdy budou přestávky
🔸 zapojte interakce s publikem
🔸 vyzývejte k dotazům a připravte si slide s FAQs či „Na co bych se zeptal/a já“ pro případ, že by se lidem nechtělo ptát
🔸 otestujte si techniku a vybavte se redukcemi, kabely a náhradními bateriemi.

💻 JAK ZVLÁDNOUT ONLINE?
▫️ Na začátek se věnujte seznámení účastníků s nástrojem, přes který vysíláte
▫️ seznamte je také s plánem B v případě technických potíží
▫️ ideálně mějte k ruce moderátora, který bude řešit případný tech support
▫️ využijte nástroje k interakci – @slidoapp, možnosti hlasování, zvedání ruky apod.
▫️ v onlinu by každých 7 minut měla proběhnout interakce, jinak lidé neudrží pozornost! ❗️

❌ CO URČITĚ NEDĚLAT 
❎ neshazujte sebe ani přednášku („chystal/a jsem to včera v noci“, „vlastně nevím, proč mě sem pozvali“, „nebudu vás dlouho nudit“
❎ neberte si podpatky jen abyste byly fancy, vemte si něco, v čem vám bude pohodlně
❎ mějte připravenou techniku a vodu, ať nejste na suchu.

🎙 JAK ZAČÍT?
✔️ @holkyzmarketingu dávají možnost přednášet a školit nováčkům, ozvěte se kdyžtak Anet na aneta@holkyzmarketingu.cz
✔️ HzM mají také tabulku s děvčaty, které chtějí vystupovat před lidmi na konferencích apod.
✔️ najděte si mentora/sponzora, který vás bude koučovat a třeba vám nějakou zajímavou možnost dohodí.

#holkyzmarketingu #skoleni #jsemlektor #jsemlektorka #holkypodnikatelky #clubhouse #clubhousecesko #prednaska #prednasime #prednasim #prednasejtejakonatedu
Zobrazit víc... Sledujte můj Instagram

Copyright © 2021 · KlaPi & Více než agentura