• Domů
  • O mně
  • Jak na socky
  • Správa sociálních sítí
  • Kontakt
  • Nav Social Menu

    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
    • Twitter
    • YouTube
  • DOMŮ
  • O MNĚ
  • Rubriky
  • JAK NA SOCKY
  • SPOLUPRÁCE
  • KONTAKT

KlaPi.cz

Neplatič uprchlík

Ze života

9 Pro

Krásný dobrý večer, vítejte u dalšího dílu seriálu „radosti dospěláckého života“! Pohodlně se usaďte, možná si radši uvařte kafe, protože to bude asi docela dlouhé. Tentokrát se totiž budeme bavit o internetovém připojení.

Fibernet od A1Mu

Jakmile jsme na podzim před dvěma lety do bytu nastěhovali Sylvinku, nechala jsem zapojit internet. Na dveřích domu byla cedulka, že má bytové družstvo smlouvu s poskytovatelem internetu A1M, a když jsem se mrkla na stránky téhle firmy, našla jsem tam velice přívětivou nabídku studentského tarifu: 40 Mb/s za 400,- měsíčně. Moc jsem neváhala, vyplnila kontaktní formulář a prakticky obratem se mi ozvala slečna z A1Mu, s níž jsem se dohodla s instalací asi o dva dny později. Tehdy přiklusal mladíček s obrovskou krabicí lana, zapojil kabel v předsíňce, provrtal díru do bytu, další do obýváku, tehdy ještě prázdného; protáhl kabel dovnitř, přidělal na něj LAN koncovku, přidal do systému MAC adresu mého notebooku a hotovo. Uprostřed obýváku mi leželo asi pět metrů lana, ale internet lítal jako po másle. Fajn.

Pane Bože, přeplatila jsem!

Rok bylo všechno v naprostém pořádku. Občas mi chodily e-maily o plánované odstávce služeb, která se zpravidla konala mezi čtvrtou a pátou ranní, což mi žíly netrhalo, jinak byly služby naprosto spolehlivé. Až na to, že používaly zřejmě sdílenou IP, takže nám například titulky.com pravidelně hlásily, že jsme vyčerpali denní limit a musíme počkat. Ale to by také nebylo nic extra závažného. Průser nastal až před rokem na podzim, kdy jsem měnila banku. V bance 2 jsem si 3. října založila nový účet, vložila na něj většinu peněz ze starého účtu; 10. jsem si došla pro kartu a hned týž den jsem zašla do banky 1, že chci zrušit účet stávající. Slečna za přepážkou mi okamžitě přestřihla kartu a oznámila mi, že peníze mi převedou na účet po úplném zrušení účtu, na které mají měsíc. Večer jsem tedy zavedla na novém účtě všechny příslušné trvalé příkazy k platbě s tím, že mají začít fungovat až další měsíc, aktuální měsíc vše odejde ještě ze zbytku peněz na starém účtu. Výpis z banky 1 oznamující, že byl účet definitivně zrušen a zbylé peníze odeslány na nový účet, dorazil až v druhé půli listopadu, s tím, že před zrušením účtu ještě odešla další platba do A1Mu. Jenže tou dobou už fungoval i nový příkaz, takže platba odešla 2x. No bóže, tak u nich budu mít přeplatek, pomyslela jsem si.

Faktura v prodlení

Všechno začalo být zajímavé 30. listopadu 2011. Tehdy mi mailem přišla „Upomínka faktury v prodlení“ s tím, že jsem jim prý v listopadu nezaplatila. Okamžitě jsem nažhavila internety, udělala screenshot z IB nového účtu a poslala jim odpověď, že jsem fakturu platila, a dokonce i dvakrát. Po pouhých několika hodinách mi přišel uctivý mail i se screenshotem z jejich systému, a trochu podivnou poznámkou „správně by tam mělo být mínus“.

Naivně jsem tedy očekávala, že je vše v pořádku.

Faktura v prodlení vol. 2

Honza, poměrně čerstvě vyhozený ze školy, ten podzim řešil, že by docela chtěl mít televizi. Já tou dobou chodila ve škole na seminář kritiky televizních pořadů a moc mě nebavilo si všechno lovit v internetových archivech, a tak jsme se dohodli, že (motivačně) televizi pořídíme, až si najde práci. A tak jsme si začátkem prosince pozvali opět technika z A1Mu, aby nám zapojil navíc jejich kabelovku. Spolu s tím jsem si taky měnila způsob platby na inkaso. Den předtím mi ale přistála v e-mailu další zpráva z A1Mu. Počkala jsem tedy na den instalace, kdy mě technik ubezpečil, že když měním platbu na inkaso, bude první platba snížena o přeplatek.

Přidala jsem tedy celou předchozí komunikaci a záhy mi přišel e-mail opět od pana Šintáka, že se omlouvá za chybně zaslanou totožnou upomínku.

Šťastný nový rok s exekutorem

Více než měsíc se zdálo, že je všechno v pořádku. Přesně v půlce ledna mi ale v poštovní schránce přistál dopis agentury na vymáhání dluhů. Protože dlužím firmě Planet A, provozující služby A1M, 375 Kč, zahajují proti mně vymáhací řízení. Pokud do 15 dnů od obdržení dopisu nezaplatím dlužnou částku plus penále, tzn. 1 342 Kč, pošlou mi domů exekutora. Když jsem se ubránila infarktu, napsala jsem do A1Mu dost nasraný mail, tentokrát přímo Šintákovi, navazující na minulé e-maily. Tentokrát se neobtěžoval odpovědět obratem, a tak jsem strávila dva dny kousáním se vzteky pod pohrůžkou exekutora.

Naštěstí jsem pak už o firmě GGN neslyšela a z A1Mu mi bylo přislíbeno, že mi částku vrátí.

Pokračování v červnu

Musím říct, že jsem A1Mu vděčná, že mi aspoň v době, kdy jsem dodělávala bakalářku a připravovala se na státnice, dal pokoj. Další problém nastal až koncem června. Tehdy jsem už neřešila školu, ale práci – dělala jsem z domova rešerše pro šéfa, když tu najednou se mi přestaly načítat webové stránky a místo obsahu mi prohlížeč zobrazoval nápis !!!UPOMÍNKA!!!

Bylo cca 11 dopoledne, tak jsem se tedy chopila telefonu a volala na jejich bezplatnou zákaznickou linku. Poté, co jsem se proklikala všemi hlášeními „Pokud chcete… stiskněte…“, bylo mi oznámeno: „Oddělení fakturace má pracovní dobu od 9:00 do 17:00. Zavolejte prosím v pracovní době.“ Opět se mi trochu zvedl krevní tlak, hovor jsem položila a zkusila to znovu. Tentokrát jsem se ale promačkala na oddělení reklamací. Víte, co jsem se dozvěděla? „Oddělení reklamací má pracovní dobu od 9:00 do 17:00. Zavolejte prosím v pracovní době.“ To už jsem se vážně vytočila a zkusila jejich hotline, placenou. Opět jsem se promačkala do fakturačního oddělení, opět jsem se dozvěděla, že mám zavolat v pracovní době. Našla jsem si tedy na webu v mobilu číslo na vedoucí fakturačního oddělení. Nebrala to. Zkusila jsem tedy číslo na vedoucího technického oddělení, ale nebral to ani ten. V tu chvíli jsem byla tak vytočená, že jsem pro jistotu zkusila znovu zákaznickou linku s tím, že jim tam rovnou sdělím, ať si ty své skvělé služby strčí vyvítekam. Ve firmě to asi věděli, takže jsem se opět nikam nedovolala.
Pokoušela jsem se tedy dál pracovat a zjistila jsem, že internet funguje. Tedy, funguje 40 minut z hodiny – od x:55 do y:15 se zobrazuje upomínka, pak už internet funguje. Okolo druhé odpoledne mi opět došla trpělivost a znovu jsem volala na linku, tentokrát jsem se ale konečně dočkala odpovědi. Předtím byli zřejmě všichni celofiremně na obědě či co. Slečna na zákaznické lince mi vysvětlila, že nemám zaplacenu lednovou fakturu, kterou si z jakéhosi mně neznámého důvodu A1M inkasem nestrhl a ani mě neupozornil na to, že ji nestrhl – asi usoudili, že jsem neplatič a posílají na mě exekutora, tak na co řešit další platbu – a tak mi služby zatípli. Vysvětlila jsem slečně, že jsem neměla tušení, že nemám zaplaceno, a že mi mohli poslat upomínku, ona se omluvila a poslala mi mailem fakturu. Taky jsem ji informovala o tom, že u nich mám přeplatek, který mi už několikrát slibovali vrátit. Řekla mi, že tedy na tento fakt upozorní obchodní oddělení. Já pak trvala na tom, že internet potřebuju k práci a chci tedy upomínku odstranit. „Jasně, pošlete mi screenshot z internetbankingu a my vám tu upomínku okamžitě zrušíme“. Jakmile jsem dotelefonovala, vlezla jsem do IB, platbu poslala, udělala screenshot a poslala slečně jako odpověď na její e-mail.
Upomínku mi zrušili po čtyřech dnech.

Pryč s HBO

Spolu s televizí jsme si v prosinci objednali také speciální balíček HBO, obsahující 3  kanály plus službu HBO on demand, doufajíce, že snad budeme míň pirátit (muhehe). V průběhu roku jsme ale zjistili, že některé programy na HBO on demand nefungují, jiné se zaseknou po několika minutách a u seriálů, které chceme sledovat, často chybí některé díly. Usoudili jsme tedy, že připlácet si za takovou službu 399 Kč je trochu zbytečné, a tak jim H. někdy v srpnu zavolal, aby nám službu zrušili. Přislíbili, že ji zruší a pak nám pošlou potvrzení, že je zrušená. Honza tedy ještě připojil upomínku, že by nám mohli konečně vrátit přeplatek 375 Kč. Dozvěděl se, že bude náš požadavek předán obchodnímu oddělení k prošetření.
Týden se nic nedělo, pak přestal fungovat HBO on demand, ale televizní kanály se dál daly sledovat. Teprve po čtrnácti dnech nám je zrušili zcela a k mému údivu nám je dokonce i zvládli přestat účtovat. Slíbené potvrzení ale nikde. A přeplatek taky.

Sbohem a šáteček

V říjnu mi u dveří zazvonil chlápek z UPC. Ačkoli vím, že UPC je ultimátní zlo, na které všichni nadávají kudy chodí, byla jsem A1Mem dožraná na nejvyšší míru, takže jsem mu na nabídku kývla. Služby A1Mu jsem zrušila (ač to bylo v půlce října, dozvěděla jsem se, že mi je ukončí až ke 30. 11.), dostala zpátky svých 375 korun – sladké vítězství! – a s UPC dohodla instalaci jejich služeb na 30. 11.
Poslední den listopadu přijel technik z UPC. Dorazil dokonce půl hodiny před termínem, čímž mě dost vyvedl z míry, pak ovšem půl hodiny bloudil po mém bytě s tím, že nemůže najít přípojku UPC, ač jsem se mu dušovala, že minulý nájemník tu jejich služby měl. Technik tedy prozkoumal rozvodnu v předsíňce a prohlásil, že ani tamtudy kabel UPC nevede. Šel se tedy zeptat sousedů o patro níž a vrátil se s tím, že ti UPC mají a normálně jim funguje. Tudíž že bude třeba protáhnout kabel z dolního patra k nám nahoru, na což ale on není vybaven. Takže to bude až příští týden. A jestli můžu v pondělí. Řekla jsem že ne, mám školu, tak tedy úterý? V úterý mám sice školu taky, ale přítel by mohl doma být. OK, tak tedy po poledni.
Vysvětlovala jsem mu, že internet o víkendu potřebuji jak kvůli práci, tak kvůli škole, načež mi slíbil, že se pokusí u mě ještě ten den stavit; a nebo by to mohl zkusit ještě v sobotu ráno. Slíbila jsem mu za to i nějakou finanční odměnu, ale i tak jsem o něm už neslyšela. Naštěstí mi A1M služby neodstřihl se začátkem prosince, ale fungovaly dál celý víkend, takže se mé obavy z offline víkendu nenaplnily. Doufám, že mi ty tři dny nebudou chtít vyfakturovat – jejich blbost, že nejsou schopni svoje služby odpojit kdy slíbili.
V úterý večer mi Honza líčil, jak přišel technik UPC, vzal do ruky první kabel, co mu padl pod ruku, proměřil ho a povídá: „Co kecal, vždyť ten kabel je tady!“ Zapojil, odjel, funguje. Tedy, televize nefungovala ještě druhý den, pak se ale vzpamatovala – zajímavý výkon na to, že technik tvrdil, že to bude trvat hodinku, než se to celé aktivuje. Trochu mě ale sere, že ač platím za 60 Mb/s, speedtesty mi měří jen 30 Mb/s a HD videa z YT se sekají. Od Honzy už jsem dostala vynadáno, že služby A1Mu byly spolehlivé a neměli jsme s nimi žádné problémy, tak proč jsem je rušila. Ale mám se snad nechat takhle šikanovat? I tak se ale obávám, že po roce, kdy mi s UPC vyprší smlouva, se ještě ráda vrátím k A1Mu. Tentokrát ale začnu s čistým štítem, tak se snad už žádné nedoplatko-přeplatkové excesy konat nebudou…
P. S.: Asi v půlce minulého týdne si náš soused stěžoval, že mu přestal fungovat internet, televize i pevná linka. Vyřešil to na zákaznické hotline, kde mu je museli znovu zapojit, až po dvou dnech. Ano, má A1M a všichni se teď domníváme, že si jen u A1Mu spletli byty a odpojili jeho služby místo našich.

Leave a Comment

Previous Post: « Jak se sbalit a nezbláznit se z toho
Next Post: Llama on Rails »

Reader Interactions

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Primary Sidebar

O mně

Social media manažerka na volné noze, zvědavá houba na informace, technický nadšenec a milovník gadgetů.
Chcete vědět víc?

Sledujte mě

  • Bloglovin
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Vyhledávání

Archivy

Rubriky

  • 365 (366)
  • Názory (100)
  • Povídky (13)
  • Sociální sítě (6)
  • Zajímavosti (57)
  • Ze života (146)

Štítky

#30do30 #coprávěčtu #cosedotweetunevejde #expediceWales #fotocz #Francie #geek #grammarnazi #hejt #inspirace #kočky #kultura #marketing #muživsženy #móda #nacestách #nowwatching #Praha #produktivita #rekapitulace #skandinávie #skotsko #socky #studyhard #střípky #svatba #vyzkoušenozavás
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
📚 #copravectu: MAKE TIME ⏰

Tahle knížka mě fakt hodně zaujala. Dokonce tak, že jsem ji nejdřív koupila jako e-book, přečetla ji a pak si ji objednala ještě v papíru. Je to totiž jedna z těch knížek, ke kterým se prostě chcete vracet a listovat jimi 📖

Autoři Make Time pracovali na produktech od Googlu (Gmail, YouTube apod.) a pak napsali tuhle knihu, jak na produktivitu, soustředění a time management. 🧠

Jejich přístup je ale jiný v tom, že vám nenutí celý svůj postup. Naopak, je to tak trochu „sestav si vlastní systém na míru“. Jejich framework se totiž skládá z postupu HIGHLIGHT ➡️ LASER ➡️ REFLECT, tedy 3 částí produktivity, ke kterým patří ještě 4. sekce ENERGIZE, tedy jak nejlíp pracovat s energií, udržovat svoje tělo a odpočívat, abychom byli co nejproduktivnější.

Každá ze sekcí pak obsahuje různé metody a akční kroky, které můžete otestovat. Jake a JZ vlastně každý den považují za nový sprint, kdy můžete otestovat nové metody a vybrat si z jejich knihy jako z meníčka – „Hmmm, dneska mám chuť třeba na tohle, pojďme to zkusit!“ 💡

Ústředním motivem Make Time je stanovit si každý den svůj Highlight. Highlight není nejdůležitější úkol dne, ale je to vlastně určitá priorita, která vůbec nemusí být pracovní. Mně například nikdy nefungoval přístup zvolit si 3 nejdůležitější úkoly dne. Obvykle mám buď více úkolů se stejnou prioritou, nebo jen hlavní dva kameny, ale zřídkakdy jsem se vešla do těch mnoha lidmi opěvovaných 3 hlavních úkolů. Highlight mi oproti tomu vyhovuje – můžu třeba ráno říct, že dnes je hezky a můj dnešní Highlight bude, že chci jít po práci na dlouhou procházku. Podle toho si pak vyberu z ostatních metod v knize ty akční kroky, abych opravdu všechnu práci stihla zaklapnout dříve a mohla vyrazit ven. A nebo je mým highlightem odevzdat hodně důležitý dokument pro klienta, a tak se na to vrhnu hned od rána a vyberu si ty metody, které mi pomohou se dobře soustředit. 

✏️ Make Time počítá s tím, že každý den je jiný a každý den se vám v produktivním arzenálu může hodit něco jiného, takže vás s tím naučí hezky pracovat. Není to nějaký jednou daný systém, který musíte den za dnem stále dodržovat děj se co děj 🤷🏻‍♀️ Doporučuju! 👍🏻
Shopteťáci, zbystřete! 👀 Máte-li e-shop na Shopteťáci, zbystřete! 👀

Máte-li e-shop na @shoptet.cz, neměla by vaší pozornosti ujít Shoptet Univerzita 👩🏻‍🎓 – špičky v marketingu zde sdružily svoje know-how a připravily články a návody, jak pořádně podpořit váš e-shop, a pro Shopteťáky je Univerzita úplně zdarma! 

Já připojila několik článků o sociálních sítích a jejich strategickém využití 🧠

Shoptet Univerzitu najdete na ➡️ shoptet.cz/shoptet-univerzita/ ⬅️

#jaknasocky #shoptet #eshopari #univerzita #obsahzdarma #shoptetuniverzita #skolim #skoleni #marketing #marketingnasocialnichsitich #vzdelavani #kdeseochytrit #socialnisite #jaknasite #holkyzmarketingu #holkypodnikatelky
Nový Více než kurz je online 🥳🎉 Na www.v Nový Více než kurz je online 🥳🎉

Na www.vicenezkurzy.cz ode dneška najdete kurz 👩🏻‍🎓 Facebook reklama II – Nastavování kampaně, díky kterému se naučíte nastavovat efektivní Facebook kampaně.

Kurz má kolem 60 lekcí 👩🏻‍🏫, které trvají 4,5 hodiny ⏳ a dozvíte se tam všechno o tom, jak pracovat s cílením, jaké účely kampaní Facebook nabízí a k čemu se hodí, podíváme se na zoubek i Facebook Pixelu, vlastním publikům, podobným publikům...

Online kurzy koncipuju tak, aby šly mnohem více do hloubky než moje obvyklá školení – na běžném školení během 4 hodin prosvištíme jak tvorbu kreativy, tak i nastavení celé kampaně a sady reklam, kdežto v online kurzech mám 2 hodiny věnované čistě jen tvorbě reklamy a kampaňovým formátům a teď i další 4,5 hodiny věnované detailnímu nastavování kampaně. A navíc vám videa zůstanou, takže se k nim můžete kdykoliv vrátit 👀

Doufám, že se vám bude kurz líbit! ⭐️

#onlinekurz #jaknasocky #vicenezkurz #vicenezagentura #skoleni #skolim #facebookkampane #reklama #placenareklama #reklamanafacebooku #jaknasite #holkyzmarketingu #podnikani #podnikam #podnikatelka #jsempodnikatelka #jsemskolitelka
Dneska jsme si na @clubhousecesko povídaly s @an_ Dneska jsme si na @clubhousecesko povídaly s @an_martinek a @pavlina_speaks pod hlavičkou @holkyzmarketingu o tom, jak začít mluvit před lidmi. Přidávám pár poznámek, rad a tipů, co tam padly:

🧠 JAK NA TRÉMU?
➡️ dobře se připravte
➡️ natrénujte si přednášku nanečisto před dobrovolníkem, kamarádem apod.
➡️ seznamte se s prostorem, kde budete přednášet, a nebo s nástrojem, přes který budete vysílat
➡️ zjistěte si, ke komu budete mluvit
➡️ nebojte se říct si o pomoc, ať už kouče či mentora.

👩🏻‍🏫 JAK SI PŘEDNÁŠKU PŘIPRAVIT?
🔸připravte si prezentaci a využijte poznámky pro mluvčího
🔸 na začátek řekněte osnovu a kdy budou přestávky
🔸 zapojte interakce s publikem
🔸 vyzývejte k dotazům a připravte si slide s FAQs či „Na co bych se zeptal/a já“ pro případ, že by se lidem nechtělo ptát
🔸 otestujte si techniku a vybavte se redukcemi, kabely a náhradními bateriemi.

💻 JAK ZVLÁDNOUT ONLINE?
▫️ Na začátek se věnujte seznámení účastníků s nástrojem, přes který vysíláte
▫️ seznamte je také s plánem B v případě technických potíží
▫️ ideálně mějte k ruce moderátora, který bude řešit případný tech support
▫️ využijte nástroje k interakci – @slidoapp, možnosti hlasování, zvedání ruky apod.
▫️ v onlinu by každých 7 minut měla proběhnout interakce, jinak lidé neudrží pozornost! ❗️

❌ CO URČITĚ NEDĚLAT 
❎ neshazujte sebe ani přednášku („chystal/a jsem to včera v noci“, „vlastně nevím, proč mě sem pozvali“, „nebudu vás dlouho nudit“
❎ neberte si podpatky jen abyste byly fancy, vemte si něco, v čem vám bude pohodlně
❎ mějte připravenou techniku a vodu, ať nejste na suchu.

🎙 JAK ZAČÍT?
✔️ @holkyzmarketingu dávají možnost přednášet a školit nováčkům, ozvěte se kdyžtak Anet na aneta@holkyzmarketingu.cz
✔️ HzM mají také tabulku s děvčaty, které chtějí vystupovat před lidmi na konferencích apod.
✔️ najděte si mentora/sponzora, který vás bude koučovat a třeba vám nějakou zajímavou možnost dohodí.

#holkyzmarketingu #skoleni #jsemlektor #jsemlektorka #holkypodnikatelky #clubhouse #clubhousecesko #prednaska #prednasime #prednasim #prednasejtejakonatedu
S kocourem už oba vyhlížíme jaro. Jestli na mě něco působí fakt demotivačně, tak je to tohle šedý zimní počasí 😬
.
.
.
#kocour #samaelvonhepčík #tomcat #catsofinstagram #instacat #britishshorthair #britskamodra #britskakocka #demotivace #produktivita #vyhlizimejaro
🎥 Mám nové objevený respekt k YouTuberům. 🎥 Mám nové objevený respekt k YouTuberům.

Často se setkávám s názorem „YouTubeři? Pfffft, to jsou ty děcka, co se akorát natáčí na internet.“ *opovržlivé mávnutí rukou*

Až mi tohle zase někdo řekne, tak se ho zeptám, jestli už někdy zkoušel nějaké video natočit, sestříhat a zveřejnit. Protože ono to vypadá, jak je to strašně easy, ale tam je takových věcí, co se můžou s prominutím pos*at! 🤯 To člověku dojde, až když nějaká videa začne tvořit sám.

✖️ Můžou vám uprostřed natáčení dojít baterky v kameře.
✖️ A když si kameru radši zapojíte do zásuvky, aby to nehrozilo, tak se vám místo toho uprostřed natáčení přehřeje.
✖️ Nebo vám dojdou baterky v mikrofonu a máte tak část videa bez zvuku!
✖️ A nebo jste ten konektor mikrofonu nedomáčkli úplně, takže mikrofon nebyl zapojený.
✖️ Taky se vám může podělat paměťová karta.
✖️ A nebo se soubory podělají při přenosu do počítače.
✖️ A nebo stoprocentně víte, že jste si je někam ukládali, ale zaboha je nemůžete najít.
✖️ Pak vám spadne stříhací program a celý projekt se neuloží.
✖️ A nebo až při stříhání zjistíte, že jste měli omylem rozsvícený i lustr a ten vám po celém videu dělá jezdící proužky.
✖️ Taky můžete zjistit, že jste celou kompozici decánko nezvládli a z hlavy vám roste větev břečťanu.
✖️ Nebo se během natáčení posunulo sluníčko a na obličeji máte najednou od půlky videa proužky od žaluzií.
✖️ A nebo jste prostě měli tak blbý den, že děláte tolik přeřeků, že by video bylo samý střih.
✖️ No a zlatý hřeb večera, to, co se mi stalo dnes – poté, co jsem celý den natáčela, jsem zjistila, že zvuk a video se postupně rozsynchronizovává, takže čím delší video, tím více zvuk nesedí na obraz 🙈🙄🤯

Fakt obdiv všem z vás, kdo se zabýváte natáčením a střihem, protože zvládnout úplně všechno správně je extrémně náročné, a publikovat mnohdy i několik videí týdně?! To by mě asi odvezli 🙈🤷🏻‍♀️ Dneska si léčím nervy vínem a čokoládou, protože už jsem měla chuť hodit ten počítač z okna.

Máte taky nějakou vtipnou historku z natáčení? 😁
⚠️ Dejte sbohem fanouškům ⚠️ Facebook d ⚠️ Dejte sbohem fanouškům ⚠️

Facebook dnes v novém článku na about.facebook.com oznámil, že se chystá spouštět nový design Facebook stránek. ‼️ Spolu s touto změnou vzhledu přichází také další již dlouho testovaná změna – na stránkách zmizí tlačítko To se mi líbí, kterým se doposud lidé mohli stát fanoušky stránky, a zůstane pouze tlačítko Sledovat 👀

Připravte se tedy na tuto změnu, a nedivte se, až vám tlačítko ze stránky zmizí 🤷🏻‍♀️
.
.
.
#jaknasocky #socialnisite #socialmediamanagement #marketingnasocialnichsitich #jaknasite #holkyzmarketingu #marketing #onlinemarketing #facebookmarketing #vicenezkurzy #skoleni #jsemskolitelka #skolim #jsemlektorka #navolnenoze #bloggersre #jsemblogerka
Zobrazit víc... Sledujte můj Instagram

Copyright © 2021 · KlaPi & Více než agentura