Potřebujete klientovi zaslat náhled reklamy před jejím spuštěním, nebo mu ukázat, jak fungují její interaktivní prvky (například Instant Experience, formuláře pro sběr leadů apod.)?
I na to Facebook myslel. U každé vytvořené reklamy ve Správci reklam máte u náhledu reklamní kreativy možnost otevřít si příspěvek na Facebooku nebo sdílet odkaz:
Po kliknutí na toto tlačítko se vám otevře okno, v němž si můžete zkopírovat link na danou kreativu a zaslat jej klientovi.
Pokud klient odkaz proklikne, zobrazí se mu náhledy reklamy, pokud ale klikne na modré tlačítko Zobrazit reklamu, uvidí danou kreativu po 24 hodin ve svém feedu na všech zvolených zařízeních – tzn. na mobilu, na desktopu, v Messengeru, na Instagramu atd. Uvidí tedy zcela plnohodnotný funkční náhled reklamy, včetně všech interaktivních prvků.
Pokud pak klient kreativu schválí, vám stačí jen kampaň spustit, nemusíte kreativu nikam složitě kopírovat a podobně.