Vlastní publika nebo v originále Custom Audiences vám umožňují cílit na lidi, na které už nějakým způsobem máte kontakt.
Můžete sem tedy nahrát například databázi e-mailů nebo telefonních čísel (jen pozor, abyste měli souhlas s použitím těchto údajů), cílit na lidi, kteří navštívili váš web (tedy máte-li na něm implementovaný Facebook Pixel), zobrazovat reklamy uživatelům vaší appky, vytvořit publika z offline návštěvníků vaší provozovny (v případě, že na Facebook nahrajete data z vašeho POS systému), nebo cílit na lidi, kteří s vámi už interagovali na Facebooku nebo na Instagramu.
Pro normální smrtelníky je hodně zajímavá hlavně poslední možnost retargetovat lidi, kteří s vámi už interagovali – můžete tento způsob cílení používat například pro získání nových fanoušků. Cílíte-li běžné kampaně na podporu příspěvků ven mimo svou stávající fanouškovskou základnu, můžete pak toto cílení využít a konvertovat tak ty, kteří již vám nějaký ten lajk nebo komentář dali, ve vaše fanoušky. Takoví lidé se fanoušky stanou mnohem pravděpodobněji, protože už vás znají.