Určitě znáte příklady příspěvků, kdy firmy bryskně zareagovaly na aktuální dění – třeba Oreo při loňském výpadku proudu na SuperBowlu a podobně.
Power out? No problem. pic.twitter.com/dnQ7pOgC
— Oreo Cookie (@Oreo) 4. února 2013
Tenhle obsah perfektně funguje a lidé ho milují.
Bohužel spousta firem si ale pojem aktuální téma vykládá trochu jinak a plive pak jak na běžícím pásu příspěvky typu „Dneska je pátek, pojďte si k nám nakoupit“ nebo „Dnes je mezinárodní den nosorožců, pojďte ho oslavit nákupem na našem e-shopu“.
Ne, to že je zrovna nějaký den v týdnu, nebo nějaký obskurní mezinárodní den čehosi, co si vygooglil nešťastný agenturní community manager uprostřed bezradnosti, že neví, co má zase na ty svoje stránky vymýšlet, není aktuální obsah.
Dělat obsah na aktuální témata vyžaduje rychlost a koule a rozhodně to není pro každého, Ale když se to povede, tak máte často virál jak víno 🙂