Rozhodně svým blogem nehodlám konkurovat blogům ceskyklient.tumblr.com nebo clientsfromhell.net. Přece jen se ale občas najdou podobné historky. Třeba když rozjíždíte projekt pro klienta a použijete logo, které máte s klientovou firmou spojené. Při konzultaci s klientem dostanete strašný pojeb, že tohle logo je staré logo a že teď už se musí používat nové modernější logo a je nepřípustné, aby se ono staré a nemoderní logo kdekoliv v souvislosti s touto značkou objevilo. Začnete tedy důsledně používat nové minimalistické logo, načež vám klient po půl roce spolupráce pošle své nové propagační plakáty. Opatřené starým logem. „Ehm, proč je na těch plakátech staré logo, když máme v projektu zákaz tohle logo používat?“ ptáte se logicky. A jak zní odpověď? „Když ono to nové logo ještě nebylo schváleno radou, tak používáme pořád to staré…“
Napsat komentář