Tenhle českoanglický nedopřeložený paskvil můžete potkat na své Facebook Stránce v Nástrojích pro zveřejňování.
Jestli jste #grammarnazi jako já, tak vás asi pohled na slovo crosspostovat dost bolí. Co to ale vlastně je, co to znamená?
Možnost crosspostovat vám umožňuje využít video, které už zveřejnila jiná stránka ve vašem Business Manageru.
Když na stránku nahráváte video, při jeho editaci můžete na kartě Distribuce vybrat, zda ho chcete umožnit využít i ostatním stránkám ve vašem Business Manageru.
Ostatní stránky pak video mohou také zveřejnit jako vlastní příspěvek s vlastním popiskem, vy pak všechny statistiky uvidíte souhrnně pod tímto videem v Business Manageru a uvidíte i přehledně rozdělené, která stránka přinesla jakou sledovanost.
Protože je Business Manager dělaný jako nástroj pro velké korporace, je tato funkce navržená tak, aby například Coca-Cola v USA mohla svůj nový vánoční reklamní spot nahrát do svého Business Manageru a umožnit všem regionálním stránkám ho využít. Místo posílání velkých souborů s videem přes různé wetransfery a podobná úložiště, správci regionální stránky mohou video jen přepinknout na svou fanpage nebo do reklam a mateřská firma u svého videa přesně uvidí, kolik zhlédnutí přinesla česká stránka, kolik polská, německá atd.
EDIT 2021: Nově tuto možnost najdete v Creator Studiu v sekci Knihovna obsahu.