Nebaví vás neustále se přehrabovat všemi kolonkami ve Správci reklam a hledat těch pár metrik, které jsou pro vás zajímavé a důležité? Nemusíte!
Ve Správci reklam v pravé části obrazovky najdete roletku se sloupci, kde najdete všechny možné způsoby vyhodnocování – ale i možnost Přizpůsobit sloupce.
Pokliknutí na ni (načtení všech metrik většinou chvilku trvá, tak vydržte) vám Facebook ukáže okno, kde si můžete zaškrtnout jen ty metriky, které vás zajímají, a v pravém sloupečku je popřesouvat do pořadí, jaké chcete.
Dole v tomto okénku pak najdete zaškrtávátko Uložit jako předvolbu, kde si můžete vyplnit název vašeho reportu a uložit si jej pro další použití.
Když se pak vrátíte zpět do Správce reklam, můžete si takto vytvořenou předvolbu také nastavit jako výchozí volbu:
Kdykoliv se tedy potom vrátíte do Správce reklam, vždy uvidíte rovnou tyto metriky, které jste si přednastavili.