• Domů
  • O mně
  • Jak na socky
  • Správa sociálních sítí
  • Kontakt
  • Nav Social Menu

    • Facebook
    • Instagram
    • LinkedIn
    • Twitter
    • YouTube
  • DOMŮ
  • O MNĚ
  • Rubriky
  • JAK NA SOCKY
  • SPOLUPRÁCE
  • KONTAKT

KlaPi.cz

Signal festival 2014

365· Názory

17 Říj

Na první ročník Signal festivalu vyrazili se spolužáky, prošli pěšky půlku centra Prahy, dali si svařák a moc si to užili.

Tím pádem jsem se na druhý ročník hrozně těšila a vydupala jsem si, že na něj s I. půjdeme.

Pamatuju si, že vloni jsme se spolužáky klepali kosu, měli na sobě zimní kabáty a dávali si na zahřátí svařák, protože teploty už byly na nule. Leots bylo krásně teplo a i když předpověď vyhrožovala deštěm, nakonec naštěstí nepršelo.

Začali jsme stejně jako vloni na Míráku, kde se mi loňský videomapping moc líbil, ale ten letošní mi připadal už o něco slabší.

Další plán byl dojet k Národnímu divadlu, ovšem všechny tramvaje byly naprosto příšerně natřískané, takže jsme nakonec pěšky došli až na Karlovo náměstí, kde jsme se konečně vmáčkli do jedné z tramvají a svezli se k divadlu.

Jedna instalace byla taky na mé bývalé fakultě, FSV UK, a já si říkala, že bude fajn se tam zase podívat. Přede dveřmi ale byla fronta, protože se dovnitř z jakéhosi důvodu nepouštělo, a museli jsme čekat asi pět minut, než nás laskavě vpustili do útrob fakulty. A dílo umístěné na dvoře za to čekání rozhodně nestálo :D V tu chvíli už začínal být můj chlap solidně otrávený.

Dál jsme pokračovali na Střelecký ostrov, kde byla instalace Light Barrier, ze které byl nadšený Kryšpín (viz jeho článek o Signalu). Já jsem se ale zaprvé nedokázala přes šílené davy dostat moc blízko, takže jsem toho moc neviděla, a zadruhé jsem souhlasila spíš s tímto názorem:

A příští rok koupím fukar na kouř, budu do toho svítit baterkou a budu tomu říkat umění ;) Ale balonky na Palačáku super #signalfestival

— Tomáš Krause (@tkrause) October 18, 2014

Vydali jsme se tedy dál, na Kampu, kde byl The Pool, od něhož jsem čekala, že se budou jednotlivé body skutečně barevně měnit podle toho, jak po nich lidé skáčou – to ale vůbec nebyla pravda, postupně se měnila barva celého pole, takže také celkem zklamání.

The Pool (Jen Lewin)

The Pool (Jen Lewin)

Nejvíc jsem se těšila na 3D videomapping, o němž jsem na těch internetech četla, že je fakt super. Ovšem u vchodu k němu byly fakt obrovské davy a chlap zavelel „Kašleme na to,“ takže jsem o videomapping přišla.

Protože byl I. už vážně neskutečně zpruzelý a otrávený, protlačili jsme se davem až ke Containallu a na instalaci u Karlova mostu se taky vykašlali. Na nábřeží u Hergetovy cihelny byla instalace The Flow sponzorovaná Mercedesem, a ta se mi vážně neuvěřitelně líbila. Na zobrazená auta dopadaly proudy světélek podle toho, jak lidé na vystavěných pódiích tančili – super nápad, super provedení, z toho jsem byla vážně nadšená, a to nejen proto, že znám Andreje Boleslavského, který měl tuhle srandu na svědomí :) Povedlo se mi vecpat skrz davy hned do první řady, takže jsem z téhle instalace skutečně i hodně viděla, otrávený chlap na mě ale čekal u cedule s popisem a ani se nešel podívat blíž, o co vlastně jde, takže jsme brzy pokračovali dál.

The Flow (Andrej Boleslavský)

The Flow (Andrej Boleslavský)

Další zastávka byla u instalace sponzorované Preciosou, Crystallation, na Palachově náměstí. Tunel vypadal podle fotek v aplikaci úžasně… ovšem zblízka už tolik ne, protože DAVY DAVY DAVY DAVY.

Crystallation (Jaroslav Bejvl ml.)

Crystallation (Jaroslav Bejvl ml.)

Crystallation (Jaroslav Bejvl ml.)

Crystallation (Jaroslav Bejvl ml.)

Dál jsme mířili k poslední zastávce na Staromáku, vchod na něj z Kaprovky byl ale úplně ucpaný, takže jsme to obešli přes Malé náměstí a zkoukli ještě další videomapping, který ale taky nezanechal žádný wow efekt.

Dreamforge (Maxin10sity)

Dreamforge (Maxin10sity)

Pak už jsme zamířili domů. Sice jsme viděli jen malý zlomek festivalu, ale bohatě mi to stačilo. Evidentně byl letos Signal mnohem více propagovaný a tím pádem přilákal fakt nechutné množství lidí. V centru města se tak nedalo hnout, a to doslova, MHD naprosto nestíhala, ulice ucpané, lidi skákali pod kola autům – no prostě tragédie. Zatímco vloni o akci zřejmě věděli jen mladí lidé a studenti, letos za světlem vyrazily celé rodiny s kočárky a malými dětmi, i páry důchodců. A mezi tím vším se pohybovat Prahou? To se fakt nedalo. Asi nejsem ten správný hipster-frotér.

Navíc mám pocit, že byl letos festival komerčnější – hned dvě z námi zhlédnutých instalací byly sponzorované nějakou značkou, což vloni taky nebylo.

Celkový dojem – zklamání. Fakt hodně jsem se těšila, ale když vezmu nijaký dojem z většiny instalací, které jsme viděli, plus tlačení se šílenými davy a navíc otráveného chlapa, vůbec jsem si festival neužila. A kvůli davům jsem taky, jak vidno výše, nevyfotila skoro nic, co by stálo za řeč (a drahá polovička, ačkoli původní dohoda byla „půjdeme spolu fotit na Signal festival“, foťák ani nevytáhla z brašny).

Jestli bude festival za rok zase a bude zase takhle přelidněný, asi si jen v pohodlí domova prohlédnu fotky na Instagramu a s tím se spokojím.

Leave a Comment

Previous Post: « Holky z kalendáře
Next Post: Babí léto »

Reader Interactions

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Primary Sidebar

O mně

Social media manažerka na volné noze, zvědavá houba na informace, technický nadšenec a milovník gadgetů.
Chcete vědět víc?

Sledujte mě

  • Bloglovin
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Vyhledávání

Archivy

Rubriky

  • 365 (366)
  • Názory (100)
  • Povídky (13)
  • Sociální sítě (6)
  • Zajímavosti (57)
  • Ze života (146)

Štítky

#30do30 #coprávěčtu #cosedotweetunevejde #expediceWales #fotocz #Francie #geek #grammarnazi #hejt #inspirace #kočky #kultura #marketing #muživsženy #móda #nacestách #nowwatching #Praha #produktivita #rekapitulace #skandinávie #skotsko #socky #studyhard #střípky #svatba #vyzkoušenozavás
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
📚 #copravectu: MAKE TIME ⏰

Tahle knížka mě fakt hodně zaujala. Dokonce tak, že jsem ji nejdřív koupila jako e-book, přečetla ji a pak si ji objednala ještě v papíru. Je to totiž jedna z těch knížek, ke kterým se prostě chcete vracet a listovat jimi 📖

Autoři Make Time pracovali na produktech od Googlu (Gmail, YouTube apod.) a pak napsali tuhle knihu, jak na produktivitu, soustředění a time management. 🧠

Jejich přístup je ale jiný v tom, že vám nenutí celý svůj postup. Naopak, je to tak trochu „sestav si vlastní systém na míru“. Jejich framework se totiž skládá z postupu HIGHLIGHT ➡️ LASER ➡️ REFLECT, tedy 3 částí produktivity, ke kterým patří ještě 4. sekce ENERGIZE, tedy jak nejlíp pracovat s energií, udržovat svoje tělo a odpočívat, abychom byli co nejproduktivnější.

Každá ze sekcí pak obsahuje různé metody a akční kroky, které můžete otestovat. Jake a JZ vlastně každý den považují za nový sprint, kdy můžete otestovat nové metody a vybrat si z jejich knihy jako z meníčka – „Hmmm, dneska mám chuť třeba na tohle, pojďme to zkusit!“ 💡

Ústředním motivem Make Time je stanovit si každý den svůj Highlight. Highlight není nejdůležitější úkol dne, ale je to vlastně určitá priorita, která vůbec nemusí být pracovní. Mně například nikdy nefungoval přístup zvolit si 3 nejdůležitější úkoly dne. Obvykle mám buď více úkolů se stejnou prioritou, nebo jen hlavní dva kameny, ale zřídkakdy jsem se vešla do těch mnoha lidmi opěvovaných 3 hlavních úkolů. Highlight mi oproti tomu vyhovuje – můžu třeba ráno říct, že dnes je hezky a můj dnešní Highlight bude, že chci jít po práci na dlouhou procházku. Podle toho si pak vyberu z ostatních metod v knize ty akční kroky, abych opravdu všechnu práci stihla zaklapnout dříve a mohla vyrazit ven. A nebo je mým highlightem odevzdat hodně důležitý dokument pro klienta, a tak se na to vrhnu hned od rána a vyberu si ty metody, které mi pomohou se dobře soustředit. 

✏️ Make Time počítá s tím, že každý den je jiný a každý den se vám v produktivním arzenálu může hodit něco jiného, takže vás s tím naučí hezky pracovat. Není to nějaký jednou daný systém, který musíte den za dnem stále dodržovat děj se co děj 🤷🏻‍♀️ Doporučuju! 👍🏻
Shopteťáci, zbystřete! 👀 Máte-li e-shop na Shopteťáci, zbystřete! 👀

Máte-li e-shop na @shoptet.cz, neměla by vaší pozornosti ujít Shoptet Univerzita 👩🏻‍🎓 – špičky v marketingu zde sdružily svoje know-how a připravily články a návody, jak pořádně podpořit váš e-shop, a pro Shopteťáky je Univerzita úplně zdarma! 

Já připojila několik článků o sociálních sítích a jejich strategickém využití 🧠

Shoptet Univerzitu najdete na ➡️ shoptet.cz/shoptet-univerzita/ ⬅️

#jaknasocky #shoptet #eshopari #univerzita #obsahzdarma #shoptetuniverzita #skolim #skoleni #marketing #marketingnasocialnichsitich #vzdelavani #kdeseochytrit #socialnisite #jaknasite #holkyzmarketingu #holkypodnikatelky
Nový Více než kurz je online 🥳🎉 Na www.v Nový Více než kurz je online 🥳🎉

Na www.vicenezkurzy.cz ode dneška najdete kurz 👩🏻‍🎓 Facebook reklama II – Nastavování kampaně, díky kterému se naučíte nastavovat efektivní Facebook kampaně.

Kurz má kolem 60 lekcí 👩🏻‍🏫, které trvají 4,5 hodiny ⏳ a dozvíte se tam všechno o tom, jak pracovat s cílením, jaké účely kampaní Facebook nabízí a k čemu se hodí, podíváme se na zoubek i Facebook Pixelu, vlastním publikům, podobným publikům...

Online kurzy koncipuju tak, aby šly mnohem více do hloubky než moje obvyklá školení – na běžném školení během 4 hodin prosvištíme jak tvorbu kreativy, tak i nastavení celé kampaně a sady reklam, kdežto v online kurzech mám 2 hodiny věnované čistě jen tvorbě reklamy a kampaňovým formátům a teď i další 4,5 hodiny věnované detailnímu nastavování kampaně. A navíc vám videa zůstanou, takže se k nim můžete kdykoliv vrátit 👀

Doufám, že se vám bude kurz líbit! ⭐️

#onlinekurz #jaknasocky #vicenezkurz #vicenezagentura #skoleni #skolim #facebookkampane #reklama #placenareklama #reklamanafacebooku #jaknasite #holkyzmarketingu #podnikani #podnikam #podnikatelka #jsempodnikatelka #jsemskolitelka
Dneska jsme si na @clubhousecesko povídaly s @an_ Dneska jsme si na @clubhousecesko povídaly s @an_martinek a @pavlina_speaks pod hlavičkou @holkyzmarketingu o tom, jak začít mluvit před lidmi. Přidávám pár poznámek, rad a tipů, co tam padly:

🧠 JAK NA TRÉMU?
➡️ dobře se připravte
➡️ natrénujte si přednášku nanečisto před dobrovolníkem, kamarádem apod.
➡️ seznamte se s prostorem, kde budete přednášet, a nebo s nástrojem, přes který budete vysílat
➡️ zjistěte si, ke komu budete mluvit
➡️ nebojte se říct si o pomoc, ať už kouče či mentora.

👩🏻‍🏫 JAK SI PŘEDNÁŠKU PŘIPRAVIT?
🔸připravte si prezentaci a využijte poznámky pro mluvčího
🔸 na začátek řekněte osnovu a kdy budou přestávky
🔸 zapojte interakce s publikem
🔸 vyzývejte k dotazům a připravte si slide s FAQs či „Na co bych se zeptal/a já“ pro případ, že by se lidem nechtělo ptát
🔸 otestujte si techniku a vybavte se redukcemi, kabely a náhradními bateriemi.

💻 JAK ZVLÁDNOUT ONLINE?
▫️ Na začátek se věnujte seznámení účastníků s nástrojem, přes který vysíláte
▫️ seznamte je také s plánem B v případě technických potíží
▫️ ideálně mějte k ruce moderátora, který bude řešit případný tech support
▫️ využijte nástroje k interakci – @slidoapp, možnosti hlasování, zvedání ruky apod.
▫️ v onlinu by každých 7 minut měla proběhnout interakce, jinak lidé neudrží pozornost! ❗️

❌ CO URČITĚ NEDĚLAT 
❎ neshazujte sebe ani přednášku („chystal/a jsem to včera v noci“, „vlastně nevím, proč mě sem pozvali“, „nebudu vás dlouho nudit“
❎ neberte si podpatky jen abyste byly fancy, vemte si něco, v čem vám bude pohodlně
❎ mějte připravenou techniku a vodu, ať nejste na suchu.

🎙 JAK ZAČÍT?
✔️ @holkyzmarketingu dávají možnost přednášet a školit nováčkům, ozvěte se kdyžtak Anet na aneta@holkyzmarketingu.cz
✔️ HzM mají také tabulku s děvčaty, které chtějí vystupovat před lidmi na konferencích apod.
✔️ najděte si mentora/sponzora, který vás bude koučovat a třeba vám nějakou zajímavou možnost dohodí.

#holkyzmarketingu #skoleni #jsemlektor #jsemlektorka #holkypodnikatelky #clubhouse #clubhousecesko #prednaska #prednasime #prednasim #prednasejtejakonatedu
S kocourem už oba vyhlížíme jaro. Jestli na mě něco působí fakt demotivačně, tak je to tohle šedý zimní počasí 😬
.
.
.
#kocour #samaelvonhepčík #tomcat #catsofinstagram #instacat #britishshorthair #britskamodra #britskakocka #demotivace #produktivita #vyhlizimejaro
🎥 Mám nové objevený respekt k YouTuberům. 🎥 Mám nové objevený respekt k YouTuberům.

Často se setkávám s názorem „YouTubeři? Pfffft, to jsou ty děcka, co se akorát natáčí na internet.“ *opovržlivé mávnutí rukou*

Až mi tohle zase někdo řekne, tak se ho zeptám, jestli už někdy zkoušel nějaké video natočit, sestříhat a zveřejnit. Protože ono to vypadá, jak je to strašně easy, ale tam je takových věcí, co se můžou s prominutím pos*at! 🤯 To člověku dojde, až když nějaká videa začne tvořit sám.

✖️ Můžou vám uprostřed natáčení dojít baterky v kameře.
✖️ A když si kameru radši zapojíte do zásuvky, aby to nehrozilo, tak se vám místo toho uprostřed natáčení přehřeje.
✖️ Nebo vám dojdou baterky v mikrofonu a máte tak část videa bez zvuku!
✖️ A nebo jste ten konektor mikrofonu nedomáčkli úplně, takže mikrofon nebyl zapojený.
✖️ Taky se vám může podělat paměťová karta.
✖️ A nebo se soubory podělají při přenosu do počítače.
✖️ A nebo stoprocentně víte, že jste si je někam ukládali, ale zaboha je nemůžete najít.
✖️ Pak vám spadne stříhací program a celý projekt se neuloží.
✖️ A nebo až při stříhání zjistíte, že jste měli omylem rozsvícený i lustr a ten vám po celém videu dělá jezdící proužky.
✖️ Taky můžete zjistit, že jste celou kompozici decánko nezvládli a z hlavy vám roste větev břečťanu.
✖️ Nebo se během natáčení posunulo sluníčko a na obličeji máte najednou od půlky videa proužky od žaluzií.
✖️ A nebo jste prostě měli tak blbý den, že děláte tolik přeřeků, že by video bylo samý střih.
✖️ No a zlatý hřeb večera, to, co se mi stalo dnes – poté, co jsem celý den natáčela, jsem zjistila, že zvuk a video se postupně rozsynchronizovává, takže čím delší video, tím více zvuk nesedí na obraz 🙈🙄🤯

Fakt obdiv všem z vás, kdo se zabýváte natáčením a střihem, protože zvládnout úplně všechno správně je extrémně náročné, a publikovat mnohdy i několik videí týdně?! To by mě asi odvezli 🙈🤷🏻‍♀️ Dneska si léčím nervy vínem a čokoládou, protože už jsem měla chuť hodit ten počítač z okna.

Máte taky nějakou vtipnou historku z natáčení? 😁
⚠️ Dejte sbohem fanouškům ⚠️ Facebook d ⚠️ Dejte sbohem fanouškům ⚠️

Facebook dnes v novém článku na about.facebook.com oznámil, že se chystá spouštět nový design Facebook stránek. ‼️ Spolu s touto změnou vzhledu přichází také další již dlouho testovaná změna – na stránkách zmizí tlačítko To se mi líbí, kterým se doposud lidé mohli stát fanoušky stránky, a zůstane pouze tlačítko Sledovat 👀

Připravte se tedy na tuto změnu, a nedivte se, až vám tlačítko ze stránky zmizí 🤷🏻‍♀️
.
.
.
#jaknasocky #socialnisite #socialmediamanagement #marketingnasocialnichsitich #jaknasite #holkyzmarketingu #marketing #onlinemarketing #facebookmarketing #vicenezkurzy #skoleni #jsemskolitelka #skolim #jsemlektorka #navolnenoze #bloggersre #jsemblogerka
Zobrazit víc... Sledujte můj Instagram

Copyright © 2021 · KlaPi & Více než agentura