Jste-li značka a propagujete se na Facebooku, přepokládám, že máte i webové stránky, na které se z Facebooku pokoušíte odvádět lidi. Doporučuji proto, abyste si na web nechali nasadit tzv. Facebook Pixel.
Co to je?
Pixel je kousek měřicího kódu, který si můžete vygenerovat v reklamním účtu. Kód pak necháte nasadit na web podobně jako měřicí kód z Google Analytics (Facebook má vše velmi dobře a blbuvzdorně popsané, takže zde nebudu zabíhat do detailů).K čemu je to dobré?
Kód vám pak bude sbírat údaje o lidech, kteří váš web navštěvují, a pokusí se je spárovat s jejich účty na Facebooku. Vy si pak v reklamním účtu můžete vytvořit publikum z lidí, kteří již na vašem webu (nebo jeho konkrétní stránce) byli, a to za posledních až 180 dnů. Na takto vytvořená publika pak můžete cílit reklamu. Třeba něco jako „Víme, že u nás často nakupujete, ale ještě nejste naším fanouškem na Facebooku, nechcete se jím stát?“ a podobně. Možností využití FB Pixelu jsou spousty. Ale o těch zas někdy příště.Chcete se naučit cílit kampaně pomocí Facebook Pixelu?
Mrkněte na náš